رئیس شورای شهر مشهد خبر داد:

جان‌باختن روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر در مشهد به دلیل کرونا

شرایط فعلی مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا بسیار اسفبار و ناراحت‌کننده‌ است و متاسفیم که مردم هر روز داغدار می‌شوند.

جان‌باختن روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر در مشهد به دلیل کرونا

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به عادی‌انگاری شرایط از سوی مردم، گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا فوت می‌شوند که عدد بسیار بالایی است.

حسن موحدیان در حاشیه بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان، اظهار کرد: شرایط کنونی مشهد بسیار دشوار است و لذا شورای شهر و شهرداری مشهد به عنوان یک پیکر و بدنه واحد از هیچ همکاری و مساعدتی برای کاهش آلام و آسیب‌ها و تعداد فوتی‌ها دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری مشهد به صورت مستقیم قادر به تصمیم‌گیری نیست و تمامی اقدامات زیر نظر و براساس تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا استان انجام می‌شود. هر تصمیمی که این ستاد در حوزه مدیریت شهری اتخاذ کند، هرچند که برای شهرداری نیز هزینه داشته باشد، اجرا خواهیم کرد.

موحدیان تصریح کرد: ما برای سلامت و بهداشت مردم اهمیت قائل هستیم و لذا از مردم تمنا و خواهش می‌کنیم که رعایت پروتکل‌ها را داشته باشند؛ چراکه ظرفیت‌ها کاملاً درگیر است و مردم نیز باید در این زمینه کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اظهار نگرانی از عادی‌انگاری شرایط از سوی مردم، افزود: در حال حاضر روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا فوت می‌شوند که عدد بسیار بالایی است.

شرایط بهشت رضوان قابل قبول نیست

حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد، نیز گفت: شرایط فعلی مشهد از نظر شیوع ویروس کرونا بسیار اسفبار و ناراحت‌کننده‌ است و متاسفیم که مردم هر روز داغدار می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با تدبیر سیاست مناسب مانع از فجیع‌تر شدن وضعیت مشهد شوند، گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده، بازدید میدانی از آرامستان بهشت رضوان، به منظور ارزیابی و مشاهده وضعیت خدمات‌دهی به شهروندان در برنامه اعضاء شورای شهر قرار گرفت. آنچه مسلم بوده این است که معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد و کارکنان سازمان فردوس‌ها با جدیت پای کار هستند. خوشبختانه در چند روز اخیر وضعیت بهتر شده، اما هنوز هم شرایط قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد از پیش‌بینی طرح و برنامه‌ای برای به‌روزرسانی کار مردم خبر داد و افزود: شهروندان برای تغسیل و تدفین اموات خود نباید در نوبت قرار بگیرند. با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جهادی و اجرای طرح طاهرین می‌توان گام اثرگذاری در این جهت برداشت.

کریمدادی با تأکید بر اینکه هیچ کاری جز با همراهی و همکاری عموم مردم قابل حل و فصل شدن نیست، گفت: امیدواریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند. شورای شهر و شهرداری مشهد نیز برای صیانت از سلامت شهروندان از هیچ همکاری و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

منبع: عصرایران

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    والی خراسان چرا چیزی نمیگه

  • re
    0

    برای آرامش خانواده های داغدار کرونایی ،می طلبد یک هیات متشکل از متخصصان علم پزشکی ،شخصیت های بی طرف وطن دوست و حقوقدانان برجسته کشور تشکیل ،تا کسانی که به هر دلیلی مانع ورود واکسن ،عدم تخصیص بودجه کافی ،گزارش های غیر واقعی از امور مرتبط به کرونا تهیه و گزارش دادند،بر اساس قوانین کیفری محاکمه و به سزای اعمال خود برسند ،اگر واقعا در گفتار خود صداقت دارند !

    نظرات شما -
    • خخخخ
      0

      اینجوری که دا ری می نازی ،،بایست حکومت را عوض کرد ،چون از رشته تا نوک مو همه مقصرند ،مخصوصا ،،،بووووق

  • بازهم ایران
    0

    اگر تا به‌حال صحبت از کم‌کاری و سوءمدیریت در زمینه کووید ۱۹ در ایران بود، حالا مساله مخالفت نظام‌مند و جلوگیری عامدانه از ورود واکسن کرونا در میان است. جلوگیری از ورود شش میلیون واکسن کرونا در فروردین»، «رد طرح ورود ۲۰ میلیون واکسن کرونا از اروپا»، «عدم جذب اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری هند برای واردات دارو»، «پنهان کردن آمارهای مرگ و میر کرونا از سازمان جهانی بهداشت... این بخشی از کارنامه وزارت بهداشت در میانه همه‌گیری کروناست که تنها طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مقامات دولتی از جمله محمد جواد ظریف، رسول موسوی دستیار او، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران و علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران افشا شده است.

  • 1400
    0

    مذهب در مقابل علم پزشکی

  • دن کیشوت
    0

    از مداح مشهدی چه خبر؟

  • فندک
    0

    والی خراسان سلامت باد!

  • دکتر
    0

    فقط مراقب دکتر آیت‌الله رئیسی و پدر زنش باشید مردم........

  • قلندر واقعی
    0

    با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان و تبریک به علم الهدی

  • سخن
    0

    از پریش گویی مردم مفهمی که حال روحی انان بدتر از مرگ های جسمی هست ،درد را مرده اگر باشد خوش است

  • بیدفاع
    0

    دیروز ۹۱نفر در یک بلوک خاک شدند و د چند جای بهشت رضا داشتند خاک میکردند حداقل دیروز۴۰۰ نفر خاک شدند میتوانید بروید و بشمارید

  • رضا سان
    0

    بسه دیگه ، کم ادا و اصول در بیارید.مردم ایران گرفتار سیاست های احمقانه شما شدند.کرونا، تورم ، کار ، مسکن، خانواده و .........کوفت و زهرمار.تو ریزترین مسائل مردم دخالت میکنید وقتی به مشکل بر میخورید مردم در مقابل دین و مذهب قرار میدید و ...........هیچی بابا برید گمشید

  • ناشناس
    0

    نظر حضرت والا چیست؟؟!!

    نظرات شما -
    • هر جمعه به جمعه
      0

      حضرتا سلامت باداداداد . ایشان فقط جمعه ها روشن میشوند . الباقی ایام باطریشان خاموش است استراحت میفرمایند . مزاحم نشوید

  • تقی
    0

    آخه با این حساب آمار تهران ومشهد و مازندران بالای 600 نفر میشه ، پس این آمار زالو کیچل چیه؟

    نظرات شما -
    • آف ف
      0

      آفرین !!کلا حکومت شده حکومت چوپان دروغگو ، یا آمار کمتره که دروغ میگویند،،یا بیشتر که دروغ میگویند،،،یا صحیح است که در اینصورت مابقی مملکت همه چی آرومه،،من چقدر،،،، در ضمن دروغگو کم حافظه میشود ،،

  • farid
    0

    بابا تو رو خدا فقط ی نفر از مسولان با کرونا بمیرن مردم یکم خوشحال بشن چرا همش مردم بدبخت بیچاره میمیرن چیکار کردین که نمیمیرین راستشو بگین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها