مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد:

بیش از ۸۰۰ تاکسی‌ران دوز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: برنامه واکسیناسیون تاکسی‌ رانان به صورت کامل و تا دریافت واکسن توسط آخرین تاکسی‌ران ادامه خواهد داشت.

بیش از ۸۰۰ تاکسی‌ران دوز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند

احمد محبی در این خصوص اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسیناسیون تاکسی ‌رانان مشهدی از اواخر هفته گذشته شروع و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکسی‌رانان پس از دریافت پیامک با مراجعه به محل‌های تعیین شده به صورت خودرویی(در داخل خودرو) واکسن خود را دریافت می‌کنند.

محبی ادامه داد: محل دریافت واکسن فرهنگسرای امت واقع در بلوار ولایت است و تاکسی‌رانان پس از دریافت پیامک حتما به محل مذکور مراجعه نموده و نسبت به دریافت واکسن خود اقدام نمایند؛ در غیر این صورت نوبت بعدی دریافت برای جا ماندگان مشخص نیست.

واکسیناسیون ۷۰۰ نفر از پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد آغاز شد

وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: بر این اساس ۷۰۰ نفر از پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شامل راهبران قطار، گذربانان، کارکنان اتاق کنترل، حفاظت فیزیکی، پاکبانان و نیروهای خدماتی و پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خط یک و دو قطار شهری بر علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با همکاری مرکز بهداشتی شماره سه شهرداری مشهد انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها