مدیر بهره‌ برداری از سدهای آب شرب:

مشکلی در مدیریت و بهره‌ برداری سدهای تأمین آب شرب مشهد نداریم

مدیر بهره‌ برداری از سدهای آب شرب مشهد گفت: چون آب سدهای طرق، ارداک و کارده به صورت ثقلی به شبکه‌ های توزیع آب متصل است، قطعی برق تأثیری در آبرسانی ندارد.

مشکلی در مدیریت و بهره‌ برداری سدهای تأمین آب شرب مشهد نداریم

امیرسالکی با اشاره به این‌که تأمین آب از سدهای طرق، ارداک، کارده و دوستی بر عهده این مجموعه است، اظهار کرد: خوشبختانه چون آب سدهای طرق، ارداک و کارده به صورت ثقلی به شبکه‌های توزیع آب متصل است، قطعی برق تأثیری در مدیریت سدهای تأمین‌کننده آب شرب مشهد ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که تأمین برق خط انتقال سد دوستی به مشهد نیز از طریق شبکه برق اختصاصی متصل به نیروگاه شریعتی صورت می‌پذیرد، بنابراین قطعی برق در تأمین آب از این مسیر نیز تأثیری ندارد.

مدیر بهره برداری از سدهای آب شرب مشهد افزود: شرایط شرکت آب و فاضلاب مشهد به دلیل شرایط تصفیه خانه‌ها و پمپاژ آب که نیازمند برق است با شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی متفاوت است.

وی با اشاره به حجم آب ذخیره شده در سدهای مشهد، تصریح کرد: در حال حاضر در سد دوستی حدود ۴۱۳ میلیون مترمکعب، سد طرق حدود ۱۵ میلیون متر مکعب، سد کارده حدود ۹ میلیون متر مکعب و در سد ارداک حدود ۱۴ میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها