برخورد با گران فروشی گوشت مرغ در خراسان رضوی افزایش یافت

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی بروز مشکلاتی در عرضه گوشت مرغ طی هفته اخیر، برخورد بازرسان این سازمان با مراکز متخلف در توزیع و فروش این کالا تشدید شده است.

برخورد با گران فروشی گوشت مرغ در خراسان رضوی افزایش یافت

بخشعلی بیاتی افزود: از ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان روز گذشته ۹۵ مورد گزارش تخلف در خصوص گران فروشی و قطعه بندی غیرمجاز گوشت مرغ در مشهد و سایر نقاط استان ثبت و پرونده برای آن تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این گزارشات، ۷۰ مورد مربوط به مشهد با تخلف ۱.۵ میلیارد تومان و ۲۵ مورد مربوط به سایر شهرستانهای خراسان رضوی با تخلف ۸۰۰ میلیون تومان است که پرونده‌های مربوطه به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: افزایش بازرسی ها در زمینه عرضه گوشت مرغ تا ایجاد تعادل در بازار استمرار خواهد داشت.

قیمت مصوب گوشت گرم مرغ هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که این نرخ در بازار به هر کیلو ۳۱ هزار تومان نیز رسیده است.

براساس گزارش میدانی و اظهارات کارشناسان، دلایل گران فروشی گوشت مرغ در بازار خراسان رضوی، گران شدن قیمت جوجه یکروزه، افزایش تقاضای خرید پس از اتمام ماه رمضان، افزایش سراسری قیمت گوشت مرغ، افزایش خروج غیرقانونی گوشت مرغ از خراسان رضوی به تهران و قاچاق آن به افغانستان می باشد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها