برگزاری هفتمین دوره طرح شجره طوبی همزمان با افتتاحیه مشهد 2017

برگزاری هفتمین دوره طرح شجره طوبی همزمان با افتتاحیه مشهد 2017

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری هفتمین دوره طرح «شجره طوبی» در مشهد همزمان با مراسم افتتاحیه رویداد پایتخت فرهنگی جهاناسلام خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر ارتباطات رسانه‌ای پایتخت فرهنگ اسلامی - مشهد 2017، حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد ملکوتی تبار» اظهار کرد: هفتمین دوره شجره طوبی با حضور 25 نفر از بانوان نخبه جهان اسلام سوم تا یازدهم بهمن ماه در مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری شش دوره گذشته این طرح در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تهران، بیان کرد: شجره طوبی دوره ای آموزشی ویژه بانوان نخبه جهان اسلام است که هفتمین دوره آن به جهت همزمانی با رویداد بزرگ پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد برگزار می‎‌ شود.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی در خصوص برنامه های این دوره آموزشی، اظهار کرد: شركت‌كنندگان طی یک دوره آموزشی فشرده با مباحث مختلفی از جمله تبيين نظام حقوق زن در اسلام، زن در آيات و احاديث، نقد و بررسي حقوق بشر و زنان، بررسي و زن در آينه مقاومت و ... آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکوتی تبار برنامه‌های جانبی برای میهمانان «شجر طوبی» را زيارت حرم امام رضا(علیه السلام)، شركت در مراسم افتتاحيه پایتخت فرهنگی جهان اسلام، ملاقات با تولیت محترم آستان قدس رضوی و بازدید از کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی، اماکن تاریخی و مذهبی همچون آرامگاه فردوسی و ... عنوان کرد.

منبع: ایسنا

13

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها