رضایت نسبی از تعطیلی اصناف در مشهد حاصل شد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: شب گذشته اکثر صنوف به دستورالعمل تعطیلی در ساعت 18 تمکین کردند و مناطقی که مدنظر ما و تاثیرگذار بودند، تعطیل شدند.

رضایت نسبی از تعطیلی اصناف در مشهد حاصل شد

امیر دلداری در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته برای تعطیلی اصناف از ساعت 18، اظهار کرد: دیشب رضایت نسبی که انتظار داشتیم، با حضور همکاران ما حاصل شد. به این دلیل که این مصوبات ملی بوده و در استان هم تایید شده، اجرای آن الزامی است.

وی بیان کرد: صنوف 3 و 4 شامل آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌سراها، چایخانه‌ها و شهربازی‌های مسقف و روباز تا شنبه ۲۴ آبان ممنوعیت فعالیت دارند و ممنوعیت تالارهای پذیرایی نیز ادامه‌دار خواهد بود. اگر مصوبه ستاد ملی در این خصوص تمدید نشود، می‌توانند فعالیت کنند و اگر تمدید شود ممنوعیت پابرجا خواهد بود.

دلداری افزود: از دیشب صنوف گروه ۲ تنها تا ساعت 18 اجازه فعالیت داشتند. دیشب ۱۰ تیم بازرسی در نقاط مختلف شهر حضور یافتند و حدود ۳۱۰۰ بازرسی و اخطار صورت گرفت که مغازه‌ها را تعطیل کردند. چند مجتمع تجاری نیز تعطیل شدند البته دیشب پلمب نداشتیم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد خاطرنشان کرد: 10 تیم بازرسی در سطح شهر حضور داشتند و امشب نیز گشت‌های مشترک بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، اتحادیه‌های صنفی و بازرسی اصناف حضور خواهند داشت و گشت‌ها ادامه دارد. علاوه بر این ۱۰ تیم از همکاران ما نیز در سطح شهر هستند. اخطار، جریمه و بعد پلمب پیش‌بینی شده که از این ابزارها استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: شب گذشته مناطق طلاب، سعدی، خیابان دانشگاه، احمدآباد، سیدی، آزادشهر، هاشمیه، صیاد شیرازی و سجاد یعنی حدود ۶۰ تا 70 درصد مناطق شهر پوشش داده شد که امشب جدی‌تر دنبال می‌کنیم. امشب بهداشت و اماکن نیز حضور خواهند داشت و گشت‌ها گسترده‌تر خواهد شد. شب گذشته اکثر صنوف تمکین کردند و مناطقی که مدنظر ما و تاثیرگذار بودند، تعطیل شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها