مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، از راه‌اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد.

مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود

محمدصادق براتی، در نشست با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این شرایط دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر از جمله بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی هنری برای کمک به جامعه در جهت جلوگیری از آسیب‌های این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.

وی، افزود: دقت روزافزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه‌ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان‌های خود به این موضوع تاکید داشته‌اند.

براتی، تصریح کرد: در شرایط کنونی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است و شرایط به گونه‌ای است که محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی وجود دارد، باید فعالان و متولیان حوزه فرهنگی در عرصه فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و سعی کنند بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را به سمت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سوق دهند تا بتوانیم با تولیدات فاخر فرهنگی موج جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی را درفضای مجازی ایجاد نماییم.

وی، خاطرنشان کرد: در طرح راه‌اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌توان از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان نیز برای تولید محتوای فرهنگی استفاده کرد.

بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با هماهنگی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری، محتواهای فرهنگی مناسبی برای ایام دهه کرامت در عرصه فضای مجازی تولید نموده و اکنون نیز با فرارسیدن دهه امامت و ولایت بیش از ۳۰ کلیپ فرهنگی متناسب با ایام عید سعید قربان و غدیر خم تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها