شرکت برق مشهد به حالت آماده باش کامل درآمد

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: این شرکت برای حصول اطمینان عموم مشترکان نسبت به تامین و رفع سریع و به موقع اشکالات در برق رسانی همزمان با ایام نوروز در حالت آماده‌باش کامل بسر می‌برد.

شرکت برق مشهد به حالت آماده باش کامل درآمد

علیرضا کاشی اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد به این منظور در ۱۵ نقطه از شهرهای مشهد، طرقبه‌، شاندیز ، ملک‌آباد، رضویه و همچنین مناطق توس و مهرگان با ۲۰۰ نیروی کارشناس آماده همراه با ۴۰ دستگاه خودرو سبک، سنگین و مولدهای برق اضطراری با رعایت تمامی الزامات و موازین بهداشتی فردی و گروهی آماده خدمت و تامین برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان است.

وی ادامه داد: همچنین گروههای پشتیبان به استعداد ۱۰۰ نفر و ۸۰ دستگاه خودروی عملیاتی به منظور نگهداشت و پایداری شبکه برق در چهار نقطه کلانشهر مشهد در آماده‌باش کامل قرار دارند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با توجه به لزوم حفاظت از سلامت کارکنان و محیط کار نیز در شرایط شیوه بیماری همه‌گیر اقدامات مقتضی مطابق با دستورالعملهای وزارت نیرو در راستای رعایت الزامات بهداشتی صورت گرفته و به صورت روزانه و در ساعات مختلف بطور مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: مرکز فوریتهای برق از طریق شماره تلفن ۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تقاضهای شهروندان و پاسخگویی فوری به آن است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها