قدرت کشور را برای مردم تبیین کنید/کار سیاسی باید بدون هزینه باشد

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی گفت: برخی اعتقاد دارند کار سیاسی باید کم هزینه باشد اما‌ من‌ معتقدم کار سیاسی باید بدون هزینه باشد

قدرت کشور را برای مردم تبیین کنید/کار سیاسی باید بدون هزینه باشد

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ظهر امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان سیاسی خراسان رضوی، ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: به برخی از رفتارها و عملکردها انتقاد وارد است اما جریان های سیاسی در کنار انتقاد از عملکردهای مثبت تجلیل و حمایت کنند.

مشاور وزیر اطلاعات با بیان این که نحوه عملکرد فعالان سیاسی در موفقیت یا شکست کشور موثر است، گفت: مردم فهیم هستند و مسائل تشخیص می دهند. به عنوان نمونه چه کسی به آنها گفت برای تشییع حاج قاسم سلیمانی بیرون بیایید؟ مردم خادم را از خائن می شناسند پس نیازی به یارکشی های احساسی نیست.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به تجدیدنظرها در پرونده برخی نامزدهای ردصلاحیت شده انتخابات، عنوان کرد: اگر رد یا تایید صلاحیت ها انبوه یا کم بوده ربطی به منش سیاسی افراد ندارد.
مدیر کل اطلاعات استان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کشور به اعتراف دوست و دشمن وضعیتی قوی دارد. در حوادث آبان ماه آمریکایی ها ذوق زده شدند و مرتب تکرار می کردند که فشارهای ما بر ایران موثر بوده است! اما در ادامه با آرام شدن فضا و همراهی مردم با نظام، به شکست خود و مقاومت ایران اعتراف کردند.
مشاور وزیر اطلاعات، به اظهارات برخی مقامات غربی درباره نتایج تحریم ها اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن دائم ما را از آینده اقتصاد کشور نگران و با ارائه مطالب غلط سیاه نمایی می کند، اما امروز در آستانه انتخابات چیزی که دشمن می خواست تحقق نیافته چرا که دشمن وعده گرسنگی هرشب مردم را داده بود.
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به تشکیک های مکرر دشمنان در امر سلامت و کارآمدی انتخابات، خطاب به فعالان سیاسی گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مسئولین امنیتی و سیاسی کشور است در حالی که مشارکت و کارآمدی در گرو فعالیت های جریان های سیاسی و تلاش عناصر پیروز در انتخابات است .
مشاور وزیر اطلاعات در انتها یادآورشد: نظام همه تلاش خود را می کند تا پاسخگو باشد، اینکه برخی اعتقاد دارند کار سیاسی باید کم هزینه باشدکافی نیست ، باید کار سیاسی بدون هزینه باشد.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها