برگزاری نمایشگاه بهاره از 16 تا 23 ام اسفندماه/ کالای ایرانی مهمان نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: نمایشگاه بهاره امسال از 16 تا 23 ام اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره از 16 تا 23 ام اسفندماه/ کالای ایرانی مهمان نمایشگاه بهاره

محمود بنانژاد با بیان اینکه نمایشگاه بهاره امسال از 16 تا 23 ام اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود اظهار کرد: عمده کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پوشاک، کیف، کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات است که از تخفیف 10 تا 15 درصدی برخوردار خواهد بود.

وی تاکید کرد: در نمایشگاه بهاره به جهت حمایت از تولید داخلی فقط کالای ایرانی عرضه می‌شود تا با قیمت مناسب‌تر به دست مردم برسد همچنین در محل برگزاری نمایشگاه بازرس‌های اتاق اصناف مستقر هستند و در صورت مشاهده کالای خارجی که مشابه داخلی دارد آن‌ را جمع آوری می‌کند.

رئیس اتاق اصناف مشهد معتقد است: کالاهایی که در نمایشگاه بهاره وجود دارد براساس نوع کالا از کیفیت خوبی برخوردار است و طبق بررسی‌ها صورت گرفته در سال گذشته، مردم از نحوه برگزاری و نوع کالاها و کیفیت آن رضایت داشتند.

بنانژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره روی بازار تاثیرگذار نیست و واحدهای صنفی را متضرر نمی‌کند گفت: در مجموع نمایشگاه 800 تا 900 غرفه خواهد داشت که به طور مثال، میانگین 200 غرفه در حوزه پوشاک پر می‌شود که این تعداد در مقابل 10 هزار واحد صنفی پوشاک در شهر هیچ است بنابراین خیلی روی فروش واحدهای صنفی تاثیر نمی‌گذارد اما با توجه به شرایط اقتصادی می‌تواند فضایی ایجاد کند که در ایام عید همه مردم خرید کنند.

وی درخصوص نظارت‌ها بر بازار با نزدیک شدن به شب عید عنوان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نظارت‌های اتاق اصناف از 15 اسفندماه شروع می‌شود و تا پایان فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت و در این زمینه تیم‌های نظارتی ما در سطح شهر حضور دارند که این گروه مجزا از تیم ویژه‌ای است که بر نمایشگاه بهاره نظارت دارد.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها