مردم مشهد در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت

راهپیمایی سالروز حماسه ۹ دی با حضور مردم ولایت‌مدار مشهد و مسئولان استانی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

مردم مشهد در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت

راهپیمایی ۹ دی‌ماه صبح امروز با حضور جوانان، نوجوانان و مردم ولایت‌مدار مشهد مقدس و همچنین مسئولان استانی، در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

این حضور مردمی از میدان شهدا آغاز شد و تا حرم مطهر رضوی ادامه داشت.

مردم مشهد در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت

مردم همیشه در صحنه این بار نیز از گروه‌های مختلف گردهم آمدند تا با ولایت تجدید میثاق کنند. همچنین در این مراسم، برخی از مردم پلاکاردهای تحت عناوین «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مسئولان ذوق نکنند، اعتراضمان به بی‌تدبیری دولت تدبیر پابرجاست»، «ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم» و … به همراه داشتند.

گفتنی است که آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و حسن جعفری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم حضور داشتند.

مردم مشهد در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت

همچنین در پایان راهپیمایی، قطعنامه سراسری یوم‌الله ۹ دی سال ۹۸ قرائت شد. در بخشی از این قطعنامه آمده است: «ما مردم با توکل بر خدا عهد و پیمان خود را تجدید می‌نمائیم، نظارت استصوابی شورای نگهبان را در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی خواستاریم، لذا درخواست برخورد قاطع با مفسدین را داریم، لازمه پیشرفت را نگاه به تولیدات و توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی می‌دانیم، زمزمه مذاکره با آمریکا را مصداق خیانت دانسته و آن را شدیداً محکوم می‌کنیم، حملات وحشیانه آمریکا را علیه عراق و نیجریه را محکوم نموده و اهتمام مسئولان را برای رهایی شیخ زکزاکی از بند شکنجه و زندان را خواستاریم».

مردم مشهد در راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت

این مراسم در رواق امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی به اتمام رسید.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها