اخطار آستان‌قدس رضوی به متخلفان تغییر کاربری در «عارفی»

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: در حال بررسی پرونده هایی هستیم که تغییر کاربری آنها در روستای عارفی گزارش‌ شده است و اخطار فرستادیم تا به حالت اولیه باز گردند.

اخطار آستان‌قدس رضوی به متخلفان تغییر کاربری در «عارفی»

به گزارش مشهد فوری ، مرتضی حقیقی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط آستان قدس درباره کوهخواری‌های عارفی، گفت: در این زمینه دو اقدام انجام داده‌ایم، ابتدا گشت هماهنگی که با یگان حفاظت انجام شده برای بحث کنترل و حضور در محل مراقبت ها است‌، تشکیل دادیم.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی در خصوص دومین اقدام این ارگان اظهار کرد: گام بعدی آستان‌قدس این بود که در خصوص اسنادی که برای مستاجران و افراد صادر شده، دقت کرده‌ایم که خارج از ضابطه‌هایی که جهادکشاورزی اعلام می کند سندی صادر نشود.

وی افزود: افرادی که خلاف شرایط سند، اقدام به تغییر کاربری از باغی به غیرمجاز کرده‌اند، از لحاظ حقوقی اخطارهایی را دریافت کرده‌اند تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

حقیقی ادامه داد: با پیگیری‌های که انجام شده است صدور اسناد جدید بدون هماهنگی جهادکشاورزی انجام نمی‌شود و نظارت‌ها و کنترل‌هایی که در محل است بیشتر شده است.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی متذکر شد: در حال بررسی پرونده‌هایی هستیم که تغییرکاربری آنها گزارش‌ شده است و اخطار فرستادیم تا به حالت اولیه باز گردند.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها