واکنش شورای شهر مشهد به دستگیری مدیرعامل شهرآرا

روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، در پیامی نسبت به دستگیری چند تن از عوامل موسسه فرهنگی شهرآرا واکنش نشان داد و اعلام کرد: شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی است.

واکنش شورای شهر مشهد به دستگیری مدیرعامل شهرآرا

به گزارش مشهد فوری ، روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، در پیامی نسبت به دستگیری چند تن از عوامل موسسه فرهنگی شهرآرا واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در دو سال گذشته نشان داده در مبارزه با فساد دغدغه‌مند است و جدیت دارد و فساد ستیزی در سطح ملی و محلی را به عنوان اصلی اساسی و غیر قابل عدول برای اصلاح امور و زنده نگه داشتن امید در دل مردم لازم می‌داند.

تصویب و اجرای مصوبات متعدد در استقبال از شفافیت، راه‌اندازی سامانه «فاش» در انتشار اطلاعات شهرسازى، پروژه‌ها و قراردادها، حمایت مادی و معنوی از گزارشگران فساد در مدیریت شهری که برای اولین بار در کشور تصویب شده و مورد تایید نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گرفته است، نشان از همین عزم و اراده دارد.

بر این مبنا؛ از هر گونه اقدام در مقابله با فساد در هر سطحی استقبال کرده و قدردان تلاش‌های برمدار عدالت و انصاف و در چارچوب قانون می باشد.

شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت چند تن از مسؤولان و دست اندرکاران مؤسسه فرهنگی شهرآرا وابسته به شهرداری مشهد منتظر طی شدن فرآیند و نظر مراجع نظارتی است.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها