پرونده تخلف برای یکی از شرکتهای رجا در مشهد تشکیل شد

پرونده تخلف تعزیراتی برای یکی از شرکتهای حمل و نقل ریلی رجا به دلیل گرانفروشی در مشهد تشکیل شد.

پرونده تخلف برای یکی از شرکتهای رجا در مشهد تشکیل شد

به گزارش مشهد فوری ،رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از وضعیت ارایه خدمات به زائران و مسافران در ایستگاه راه‌آهن مشهد در این خصوص گفت: این شرکت با ارایه غذای به مسافران در داخل واگنهای قطار با قیمتی دو برابر گرانتر از نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نرتکب تخلف گرانفروشی شده است.
امید جلیلی افزود: به همین خاطر ضمن ثبت تخلف و تشکیل پرونده تعزیراتی برای این شرکت حمل و نقل ریلی، مدیر آن نیز به صورت کتبی ملزم به عرضه غذا به مسافران در قطار با نرخ مصوب شد.
وی ادامه داد: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد همچنین سه فقره پرونده تخلف با اتهام گرانفروشی و عرضه غیربهداشتی مواد خوراکی تشکیل شد

رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین گفت: مقادیری کالای قاچاق نیز در جریان بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد از سوی بازرسان مشاهده و این اقلام جمع‌آوری شدند.
وی افزود: بازرسان مرکز بهداشت مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و بازرسان سپاه پاسداران در برنامه امروز بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور داشتند.

قاضی جلیلی تاکید کرد: اجرای طرحهای بازرسی از همه مراکز عرضه کالا و خدمات به شهروندان و مسافران در سطح کلانشهر مشهد به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف تا پایان ماه صفر با جدیت ادامه دارد.

ظرف بهار و تابستان امسال افزون بر ۱۵ هزار فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی توسط اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تشکیل و رسیدگی شده است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها