حضور بانوان آتش‌نشان داوطلب در رواق‌های حرم رضوی

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برای تامین ایمنی حرم امام رضا (ع) در روز اربعین، تعدادی از بانوان آتش نشان داوطلب در رواق‌های مشخص شده در داخل اماکن متبرکه رضوی حضور خواهند داشت.

حضور بانوان آتش‌نشان داوطلب در رواق‌های حرم رضوی

به گزارش مشهد فوری و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محمد جواد سبحانی گفت: بیش از ۵۰ آتش نشان و نجاتگر در قالب اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی در روز اربعین حسینی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی و اماکن برگزاری مراسم برای تامین پوشش ایمنی مناسب عزاداران مستقر هستند.

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مسؤولان آستان قدس رضوی برای تامین ایمنی حرم امام رضا (ع) در روز اربعین، تعدادی از بانوان آتش نشان داوطلب نیز در رواق‌های مشخص شده در داخل اماکن متبرکه رضوی حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان ایستگاه های آتش نشانی مشهد در روز شنبه مصادف با اربعین امام حسین(ع) در آماده باش کامل خواهند بود و بیش از ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت آتش‌نشانی به طور منظم در سه لایه در خیابان‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی از جمله بست‌های حرم رضوی، چهارراه دانش‌، میدان طبرسی، چهارراه شهدا، میدان بیت‌المقدس، چهارراه مقدم، میدان عدالت و خیابان خسروی ویژه مستقر هستند تا نیروهای امدادی با آمادگی کامل، درصورت بروز حوادث احتمالی امداد رسانی سریعتر را انجام دهند.

سبحانی با تأکید بر اهمیت مشارکت و همکاری زائران و مجاوران درکاهش حوادث، از شهروندان و عزاداران در نقاط مختلف شهر مشهد مقدس خواست تا درصورت مشاهده هرگونه آتش سوزی و یا حادثه‌ای سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و ضمن حفظ خونسردی نوع حادثه، وسعت و آدرس دقیق محل آن را به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام کنند.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها