دبیرکارگروه نجات کشف‌رود در گفت وگو با مشهد فوری خبر داد

اختصاص تنها ۱۴ میلیارد از بودجه دولت به کشف رود

دبیرکارگروه نجات کشف‌رود گفت: هیات دولت بودجه ۱۶۰ میلیاردی را برای کشف رود پیش بینی کرده بود که ظرف سه سال بنا بود به این موضوع اختصاص پیدا کند اما با گذشت ۵ سال تنها ۱۴ میلیارد از این بودجه پرداخت شده است.

اختصاص تنها ۱۴ میلیارد از بودجه دولت به کشف رود

علیمیرزایی دبیرکارگروه نجات کشف‌رود در گفت وگو با مشهد فوری اظهارداشت: هیات دولت بودجه ۱۶۰ میلیاردی را برای کشف رود پیش بینی کرده بود که ظرف سه سال بنا بود به این موضوع اختصاص پیدا کند اما با گذشت ۵ سال تنها ۱۴ میلیارد از این بودجه پرداخت شده است.

وی افزود: بودجه کشف رود تنها از طریق اعتبارات شهرک صنعتی،اداره آب و فاضلاب و آب منطقه ای به مبلغ ۱۴ میلیارد اختصاص یافته است.

دبیرکارگروه نجات کشف‌رود تصریح کرد:اگر شهرداری مشهد طبق توافق صورت گرفته وارد کار شود می توانیم از محل بودجه شهرداری مشکلات کشف رود را مرتفع کنیم در غیر این صورت باید با بخش خصوصی وارد مذاکره شویم.

وی افزود: با توجه به گذشت ۵ سال از تصویب بودجه کشف رود هیات دولت و پرداخت نشدن این بودجه حسابی روی آن باز نکرده ایم و کاملا از این بودجه ناامید هستیم چرا که ۲ سال و نیم است هیچ بودجه و اعتباری برای کشف رود دریافت نکرده ایم اما هدفمان این است نعمتی که به نقمت تبدیل شده حل کنیم و تا پایان سال ۹۹ پرونده کشف رود و معضلات آن بسته شود.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها