استاندار: امنیت موجود در خراسان رضوی کم نظیر است

استاندار خراسان‌ رضوی گفت: امنیت این استان پایدار و کم نظیر است و این امنیت حاصل تلاش همه یگان‌های مسلح و شورای تامین استان است.

استاندار: امنیت موجود در خراسان رضوی کم نظیر است

به گزارش مشهد فوری ،علیرضا رزم حسینی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک و رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: امنیتی که امروز برای میلیون‌ها زائر و مجاور خراسان رضوی وجود دارد با انجام وظیفه کامل همه نیروهای مسلح استان حاصل شده است.
وی با بیان اینکه ملت ما دیندار و متدین است و لیاقت آقایی و زندگی با عزت را دارد ادامه داد: به برکت اقتدار و تیز هوشی مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار نظامی و حکومت بر دل‌ها در طول تاریخ معاصر ایران کم نظیر است و اگر ما آن سوی مرزهایمان هم طرفدار داریم به خاطر نفوذی است که بر دل‌ها داریم.
استاندار خراسان رضوی گفت: در راستای گام دوم انقلاب که با ابلاغ پیام تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری اعلام شد امیدواریم در عرصه‌های مختلف همچون امنیت موفق بوده و به قله های رفیع رفاه دست یابیم و رسیدن به این هدف با وحدت همه نیروها امکان پذیر است.
رزم حسینی افزود: فعالیت نیروهای انتظامی تعطیل بردار نیست و آنها در همه رده ها آماده باش هستند و امنیتی که ایجاد شده است حاصل این تلاش و فداکاری است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی هم گفت: حضور میلیون‌ها زائر و مجاور در خراسان رضوی و شهر مشهد وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است اما به برکت حمایت همه نیروها در عرصه امنیت و با پشتوانه مردمی، بهترین شرایط امنیتی در خراسان رضوی حاکم است به گونه ای که در مقابل تهدیدات حداقلی دشمن ان تهدیدات حداکثری به کار می بریم.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: در جهت مشارکت دادن مردم در تامین امنیت امسال تعداد نیروهای موسسات حفاظتی و مراقبتی با هزار و ۵۰۰ نفر افزایش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و مردم در زمینه همیار پلیس و پلیس افتخاری هم مشارکت خوبی با نیروی انتظامی دارند.
در حاشیه این مراسم از خانواده های شهیدان هادی عزتی، عباس مهر اندوز و جانباز جواد داوری و جمعی از بازنشستگان و خیرین نیروی انتظامی استان خراسان رضوی قدردانی شد.
۱۳ مهر به عنوان روز نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها