سرمربی فرش آرا: برای کسب سه امتیاز به اصفهان می رویم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: به جایگاه تیم ها در جدول مسابقات لیگ برتر نگاه نمی کنیم و برای کسب سه امتیاز مقابل تیم گیتی پسند به اصفهان می رویم.

سرمربی فرش آرا: برای کسب سه امتیاز به اصفهان می رویم

به گزارش مشهد فوری ، مجید مرتضایی روز پنجشنبه پیش از بازی با تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: تیم گیتی پسند با نتایج خوب صدر نشین جدول لیگ برتر است اما تیم ما نیز انگیزه دارد و برای پیروزی به میدان می رویم.

وی اظهار داشت: در بازی مقابل گیتی پسند کمال کهندل و مهدی دهقان نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و با توجه به بازیکنان جایگزین خوبی که داریم امیدواریم جای خالی آنها احساس نشود.

وی با اشاره به بازی هفته یازدهم فرش آرا در مقابل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه نیز گفت: تیم شاهین، تیم سخت کوشی بود و با توجه به بازیکنانی که دارد می تواند به رده های بالاتر جدول هم صعود کند اما تیم ما برای قرار گرفتن در جمع رتبه های بالای جدول به سه امتیاز بازی نیاز داشت که با تلاش بازیکنان به سه امتیاز دست یافتیم.

تیم فرش آرای مشهد هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه سوم و تیم گیتی پسند اصفهان هم با ۲۲ امتیاز در رتبه نخست جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

تیم های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد در چهارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۸ فردا (جمعه) در اصفهان با هم دیدار می کنند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها