مرتضایی: پرتاب بطری از سکوها بود نه نیمکت فرش ‌آرا

سرمربی تیم فرش آرای مشهد گفت: در دیدار مقابل شاهین کرمانشاه، مستحق پیروزی بودیم، بابت سوء تفاهم ایجاد شده در خصوص پرتاب بطری، از مسؤولان تیم شاهین عذرخواهی می‌کنم.

مرتضایی: پرتاب بطری از سکوها بود نه نیمکت فرش ‌آرا

به گزارش مشهد فوری ، تیم فرش آرا مشهد موفق شد در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، برابر تیم شاهین کرمانشاه با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

توقع پرتاب بطری از سوی کادرفنی تیم فرش آرا نداشتیم

مربی شاهین کرمانشاه پس از شکست تیمش مقابل فرش آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: تا دقایق پایانی مسابقه، همه چیز خوب بود و فرصت‌های زیادی در طول بازی ایجاد کردیم که تا آستانه باز کردن دروازه حریف هم پیش رفتیم، اما توقع نداشتیم در آخرین لحظات با اعلام خطای ششم‌ تیم ما، حریف صاحب پنالتی شود و نتیجه را واگذار کنیم.

اسماعیل گلدوست افزود: اگر فیلم مسابقه را ببینید متوجه اشتباه داور در اعلام ششمین خطای تیم ما، می‌شوید؛ به این دلیل که ابتدا بازیکن فرش آرا به سمت بازیکن تیم ما حرکت کرد و با از دست دادن تعادلش، این برخورد شکل گرفت.

وی ادامه داد: از داور الیت آسیا توقع نداشتیم که تحت تاثیر جو تماشاگران حاضر در سالن قرار بگیرد، زیرا این تصمیم اشتباه، صد در صد روی نتیجه مسابقه تاثیر گذاشت و باعث شد به حقمان که تساوی بود، دست پیدا نکنیم.

مربی شاهین کرمانشاه افزود: هنگامی که بازیکنان ما در موقعیت دو به تک با دروازه‌بان حریف قرار داشتند، کادر فنی فرش آرا با پرتاب بطری مانع گلزنی ما شدند و امیدوارم که قانونی از سوی کمیته انضباطی وضع شود تا دیگر شاهد این قضایا نباشیم.

گل دوست تصریح کرد: با این رفتار نیمکت نشینان فرش آرا، موقعیت مسلم گلزنی ما از بین رفت و فکر می‌کنم که این مسائل در همه جای دنیا، منسوخ شده باشد؛ چه طور می‌شود کادر فنی تیمی مانند فرش آرا که سال‌ها است با مدیریت مرتضایی در لیگ برتر فوتسال ما حضور دارند، با چنین حرکاتی به دنبال پیروزی باشند؟ اگر این رفتار به طور عمدی از سوی آن‌ها انجام شده است که برای مجموعه تیم فرش آرا متاسفم.

سرعت بالای مسابقه باعث شد داوران از برخی صحنه‌ها جا بمانند

سرمربی فرش آرا در جمع خبرنگاران در مشهد، در خصوص این مسابقه گفت: بازی بسیار دشواری برابر تیم خوب و جسور شاهین کرمانشاه داشتیم که با نمایش امروز ثابت کردند نتایج سه مسابقه گذشته‌شان، اتفاقی نبوده است.

مجید مرتضایی بیان کرد: خدا را شاکریم که در لحظات پایانی، تیم ما مزد پشتکار و تلاشش را گرفت و با کسب سه امتیاز کامل در کورس صدرنشینان باقی ماند؛ البته نباید از تاثیر تشویق‌های فراوان تماشاگران مشهدی در این پیروزی، غافل شویم.

وی در خصوص اعتراضات تیم شاهین به داوری، اظهار کرد: به نظر من خطای ششم حریف که منجر به گل برتری تیم ما شد، به درستی اعلام شد و برخورد سنگینی میان دو بازیکن شکل گرفته بود؛ دو داور مسابقه هم صحنه را به طور کامل دیدند و تصمیم درستی نیز اتخاذ کردند البته معتقدم سرعت بالای مسابقه باعث شده بود که داوران از برخی صحنه‌ها جا بمانند.

مرتضایی درباره عملکرد خوب دروازه‌بان تیم شاهین کرمانشاه، گفت: این بازیکن برای ما ناشناخته بود؛ در طول هفته گذشته، فیلم مسابقات این دروازه‌بان را آنالیز کردیم و دیدیم که با سرعت خوبی به حملات تیمش اضافه می‌شود و حتی در ثانیه‌های پایانی یکی از مسابقات نیز این بازیکن تیمش را نجات داده بود.

سرمربی فرش آرا افزود: مسعود محمدی، به اعتقاد من آماده‌ترین دروازه‌بان حال حاضر ایران است و مشاهده کردیم که چندین بار با نجات دروازه‌اش، بار دیگر خودش را ثابت کرد؛ سایر بازیکنان تیم ما هم با نمایش فوق العاده‌شان و تعویض‌های به موقعی که انجام دادیم، توانستند در نهایت نتیجه مطلوب را رقم بزنند.

پرتاب بطری از سکوها بود نه نیمکت فرش ‌آرا

وی در خصوص شائبه پرتاب بطری از سوی نیکمت‌نشینان فرش آرا، در موقعیت تک به تک حریف، توضیح داد: در ۲۰سال مربیگری من، سابقه نداشته که خدای نکرده بخواهیم با ناجوانمردی بازی کنیم و به پیروزی برسیم؛ خودم هم آن بطری پرتاب شده را دیدم که با سرعت زیادی وارد زمین مسابقه شد و فکر می‌کنم، دو بازیکنی که با گلر ما در موقعیت تک به تک قرار داشتند، این بطری را به دلیل سرعت بالایی که داشت، مشاهده نکردند.

مرتضایی عنوان کرد: احتمالا علت پرتاب این شی از سوی تماشاگران بالای نیمکت ما، خطای تاثیرگذاری بود که همه حاضران در سالن، اعتقاد داشتند داور مسابقه آن را نگرفته است و من یقین دارم که این عمل به طور ناخواسته صورت گرفته است، چرا که ما تاکنون مورد مشابه‌ای نداشتیم و هیچ‌گاه بدنبال این قبیل موارد نخواهیم بود؛ زیرا هدف ما از بازی فوتبال چیزی جز لذت بردن نیست و از مسؤولان تیم شاهین هم به دلیل سوءتفاهم ایجاد شده، عذرخواهی می‌کنم.

به حقمان که پیروزی بود رسیدیم

سرمربی تیم فرش آرا ادامه داد: تجربه بازیکنان ما بیشتر بود هرچند که بازیکنان تیم شاهین کرمانشاه هم عالی بازی کردند و در کنار فوتبال خوبی که ارائه دادند، موقعیت های خوبی نیز ایجاد کردند؛ اما فرصت‌های گلزنی تیم ما خیلی جدی تر از حریف بود و با احترامی که برای این تیم قائلم، معتقدم به حقمان یعنی پیروزی در این مسابقه رسیدیم.

وی در خصوص چگونگی ترمیم نقاط ضعف این تیم در پایان نیم فصل، گفت: بازیکنان ما تا به اینجا واقعا عالی کار کردند و بازیکن ضعیفی نداریم اما پس از پایان نیم‌فصل باید شرایط تیم‌مان را بررسی کنیم و با توجه به بضاعتمان، به فکر ترمیم نقاط ضعف نیز خواهیم بود.

مرتضایی بیان کرد: از مجموعه های شهرداری مشهد و اداره کل ورزش و جوانان استان که حامی تیم ما بوده‌اند و همچنین اسپانسر اصلی ما، یعنی شرکت کارخانجات فرش آرا تشکر می‌کنم؛ اما این تیم با توجه به نحوه بازی‌اش و نتایجی کسب کرده، لایق حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولان استانی است.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها