قدردانی آیت‌الله علم‌الهدی از کارنامه فسادستیز رئیس کل دادگستری خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به عنوان یک طلبه از آن پشتیبانی‌های ارزشمند و آن صلابت‌هایی که همیشه نشان دادید و برای از بین بردن فعالیت‌های ضد هویت دینی این شهر تاثیر ویژه داشتید تشکر می‌کنم.

قدردانی آیت‌الله علم‌الهدی از کارنامه فسادستیز رئیس کل دادگستری خراسان رضوی

به گزارش مشهد فوری ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم تکریم از خدمات حجت‌الاسلام علی مظفری و معارفه غلامعلی صادقی به عنوان رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که با حضور مقامات کشوری و استانی در ساختمان دادگستری کل خراسان رضوی برگزار شد، گفت: فرا رسیدن ماه محرم و عزای اباعبدالله(علیه‌السلام) را تسلیت عرض می‌کنم امیدوارم خداوند توفیق عزادار حسینی بودن را به همه ما عنایت کند‌‌.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: آنچه که در راستای پیروی از منویات مقدسه انقلاب ساز کربلای حسینی برای ما قابل تأمل بوده نقطه مقابله و هدف سیدالشهدا(ع) از این نهضت است که آن جز مقابله با حکمرانی جریان قدرت و ضد ارزشی بر سرنوشت مردم چیزی نبود.

وی افزود: مبارزه با کامروایی‌های جریان‌های قدرت و ثروت به عنوان یک جریان انقلاب ساز در حاشیه مظلومیت امام حسین(علیه‌السلام) و یارانشان در تاریخ ماندگار شد و هر حکومتی در راستای این منویات شکل بگیرد، رسالت اصلی آن مبارزه با همین جریان‌های قدرت، ثروت و ضد ارزش است.‌

آیت‌الله علم‌الهدی نتیجه حکومت جریان‌های قدرت و ثروت را توسعه شهوات، نفسانیات، خواهش‌های حیوانی و تضعیف فطریات بشر دانست و متذکر شد: اگر این واقعیت بر جامعه مسلط شود، کانون زندگی انسانی تبدیل به توده‌ای از حیوانات می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در یک اندیشکده آمریکایی سلسله تحقیقاتی انجام شده و نتیجه آن اعلام خطر به رئیس جمهور آمریکا در مقابله با ایران بود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در نتیجه این تحقیقات به ترامپ گفته شد نظام ایران برخاسته از یک اندیشه معنوی است و معلول یک جریان سیاسی نیست، تصریح کرد: اندیشه‌ای که چندین قرن گذشته توسط رهبر شیعیان ایرانی یعنی امام حسین(علیه‌السلام) در قالب یک انقلاب پی‌ریزی شده است و اساس آن انقلاب مبارزه تا مرز از همه چیز گذشتن و جان دادن برای حفظ ارزش‌های دینی است، مردم ایران این اندیشه را به خوبی پذیرفته‌اند و مصداقش هشت سال جنگ ایران است اگر ترامپ می‌خواهد به سرنوشت صدام دچار نشود باید دست از دشمن ی با این کشور بردارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان ما هم این را کشف کرده‌اند که مبنای این نظام مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت است‌ و این همان حرکتی است که الان هم با تدبیر اندیشمندانه قوه قضاییه آغاز شده و مایه امیدواری مردم است.

وی با تاکید بر امیدوار شدن مردم ابراز کرد: مردم ما ماهیت این نظام را تشخیص دادند که اساس این نظام مبارزه با جریان‌های ثروت، قدرت و فساد است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به کارنامه مظفری و همکاری دادستان با وی، تاکید کرد: در همه موضع‌گیری‌های اجتماعی در این استان و این شهر خاصیت فسادستیزی را می‌دیدیم، هم دادستان و هم رئیس دادگستری با یک غیرتمندی خاص مشکلات را برطرف می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات مظفری تاکید کرد: به عنوان یک طلبه از آن پشتیبانی‌های ارزشمند و آن صلابت‌هایی که همیشه نشان دادید و برای از بین بردن فعالیت‌های ضد هویت دینی این شهر تاثیر ویژه داشتید تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که جانشین رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هم با همان تفکر و غیرتمندی است و نسبت به مسائل، مشکلات و ناهنجاری‌های موجود شناخت کافی دارد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: در تمام استان‌های کشور شاید کمتر استانی وضعیت مدیریتی خراسان رضوی را داشته باشند به لحاظ هماهنگی ویژه بین دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های استان که در اینجا به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه خداوند به ما استاندار پربرکتی عطا کرد که دارای بینش اقتصاد ی خاصی است و استان را مدیریت می‌کند، افزود: در مسائل دیگر هم هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و نظامی وجود دارد که مورد حمایت استاندار هم هست و من این را خدمت رهبری هم عرض کردم.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها