كشف 30 فقره سرقت داخل خودرو در مشهد

كارآگاهان پليس آگاهي با همكاري ماموران كلانتري شفا مشهد موفق شدند باند 4 نفره سرقت هاي داخل خودرو را با 30 فقره سرقت در مشهد دستگير کنند.

كشف 30 فقره سرقت داخل خودرو در مشهد

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" جواد شفيع زاده" ‌در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو در یکی از مناطق شهر مشهد، بلافاصله تيمي مجرب از كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پليس آگاهي استان خراسان رضوي ادامه داد: ‌کارآگاهان با همکاری ماموران كلانتري شفا حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو پرايد مشكوك شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسي از آن 3 عدد باطري خودرو كشف که بنا به دستور مقام قضائي پرونده برای ادامه تحقيقات به پايگاه سوم پليس آگاهي ارجاع شد.

كاراگاه شفيع زاده با بیان اینکه كارآگاهان در بررسی های خود دريافتند اكثر سرقت ها توسط متهم و همدستش انجام شده است، گفت: متهم در اعترافات خود اقرار کرد خودروهاي مدل پايين را كه فاقد دزدگير و علائم هشدار دهنده بود را شناسايي و با تخريب شيشه ها پس از سرقت محتويات داخل خودرو، آنان را به 2 مالخر به فروش مي رساندند.

سرهنگ شفيع زاده تصريح کرد: ‌با راهنمايي متهم، همدست و 2 مالخر اموال مسروقه دستگير و در بازرسی از محل اختفاء آنان 20 عدد باطري خودرو، يك دستگاه گوشي، يك حلقه رينگ و تعدادي آچارآلات را كشف کردند.

سرپرست پليس آگاهي استان خراسان رضوي با اشاره به معرفی 4 متهم به مراجع قضائی، بيان داشت: در تحقيقات تكميلي تاكنون 30 شاكي شناسايي و با دريافت شكوائيه محل هاي سرقت آنان مورد بازسازي قرار گرفت همچنین اموال مكشوفه با هماهنگي قضائي تحويل مال باختگان شده است

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها