پژمانفر در گفت وگو با مشهدفوری:

تشکیل معاونت بازرگانی در نهاد ریاست جمهوری غیر قانونی است!

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت:تشکیل معاونت بازرگانی در نهاد ریاست جمهوری غیر قانونی است.

تشکیل معاونت بازرگانی در نهاد ریاست جمهوری غیر قانونی است!

حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با مشهد فوری در خصوص جلسه غیر علنی دیروز مجلس اظهار کرد: آنچه از طرف دولت و رییس جمهور در حال پیگیری است اینکه وزارت صمت منفصل و ۲ وزارتخانه شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس ایجاد ۲ وزارتخانه را غیرکارشناسی می داند و تا کنون ۳، ۴ بار این لایحه را رد کرده اما دولت اصرار دارد.

حجت الاسلام پژمانفر بیان کرد: دولت متاسفانه از این موضوع دارد سو استفاده می کند و تفکیک وزارت صمت عواقب خوبی برای کشور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: هم اکنون دولت به شکل غیر قانونی بخشی از صمت که بازرگانی است از کشاورزی جدا و تبدیل به معاونتی زیر نظر رییس جمهور کرده است!

وی تاکید کرد: تشکیل معاونت بازرگانی در نهاد ریاست جمهوری به نوعی همان تشکیل وزارتخانه است اما به صورت غیر قانونی!

پژمانفر تصریح کرد: مجلس مخالفت خود را در جلسه دیروز اعلام کرد و نمایندگان اعتراض داشتند که ایجاد معاونت بازرگانی بدون تصویب مجلس قانونی نیست.

وی ادامه داد: این مسیری غلط است ک دولت انتخاب کرده و اگر تمامی ارگان ها به این شیوه بخواهند به اهدافشان برسند به ضرر کشور خواهد بود.

وی همچنین در حوزه کشاورزی ابراز کرد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی کشور تاکید بر اقتصاد بدون نفت است باید از ظرفیت کشاورزی بهره ببریم.

وی افزود: در جلسه غیر علنی دیروز مجلس، ناهماهنگی ها در صادرات، واردات، تولید و خدمات در کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها