آغاز اجرای احکام متهمان «پدیده»/ دادستان مشهد: در اجرای حکم، اولویت با مطالبات مردم است

اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با موضوع شرکت «پدیده» به ریاست صادقی دادستان مشهد برگزار شد.

آغاز اجرای احکام متهمان «پدیده»/ دادستان مشهد: در اجرای حکم، اولویت با مطالبات مردم است

به گزارش مشهد فوری ،به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی ، اولین جلسه اجرای حکم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصاد ی کشور، با موضوع شرکت «پدیده» به ریاست صادقی دادستان مشهد برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای تسریع در زمینه اجرای حکم صادره توسط دادگاه ویژه رسیدگی به‌ جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به برکات رأی صادره برای سهامداران گفت: از ادارات دولت ی، بانک‌ها و سایر ارکان اجرای حکم انتظار می‌رود که با تمام توان در مسیر احقاق حقوق سهامداران گام بردارند و دستگاه قضایی نیز در تمامی مراحل از اقدامات مؤثر حمایت می‌کند.

غلامعلی صادقی افزود: در اجرای حکم، اولویت با مطالبات مردم است و از مجموعه اجرایی این انتظار وجود دارد که در زمینه مطالبات و مالیات مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اجرایی بیان کرد: همه سهامداران باید برای اجرای سریع و دقیق حکم تلاش مضاعفی داشته باشند تا با قید فوریت مقدمات تشکیل مجمع عمومی و انتخاب مدیر عامل و پیگیری امور شرکت تسهیل شود.

گفتنی است، این کارگروه که متشکل از سهامداران عمده است، مکلف است تا با تشکیل جلسات منظم، پیشنهادات کاربردی برای تسریع در اجرای حکم دادگاه ارائه کند تا با پشتیبانی دستگاه قضایی به مرحله اجرا درآید.

بر این اساس، دستگاه قضایی بر روند امور نظارت دارد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها