دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد

دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان که قرار بود آبانماه به میزبانی مشهد برگزار شود دوباره به تعویق افتاد و به سال آینده موکول شد.

دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته دوباره به تعویق افتاد

به گزارش مشهد فوری ،هادی رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در گفت وگو با ایسنا، افزود: دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان که قرار بود آبانماه به میزبانی مشهد برگزار شود به دلیل عدم اعلام آمادگی تیم های مطرح جهان برای شرکت در این مسابقات دوباره به تعویق افتاد و در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه از 6 تیمی که برای شرکت در دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان اعلام آمادگی کرده بودند تنها 4 تیم در رنکینگ جهانی قرار داشتند و این برای ما به عنوان میزبان راضی‌کننده نبود. به همین خاطر از فدراسیون جهانی درخواست کردیم که زمان این مسابقات را به سال آینده و چند ماه قبل از برگزاری بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو موکول کند تا مسابقات را با حضور تیم های راه یافته به بازیهای پارالمپیک 2020 برگزار کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: این برای دومین بار است که زمان برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته به تعویق می افتد. این مسابقات قرار بود تیرماه به میزبانی ایران و در استان گلستان برگزار شود که به دلیل سیل اخیر و اتفاقات پیش آمده از سازمان جهانی پاراوالیبال درخواست کردیم که رقابتها را به زمان دیگری موکول کند. الان نیز به خاطر عدم آمادگی تیم های مطرح جهان شرایط را برای برگزاری لیگ جهانی مناسب ارزیابی نمی‌کنیم.

رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره مشهد میزبان برگزاری دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته خواهد بود؟ اظهار کرد: مشهد شرایط خوبی را برای میزبانی لیگ جهانی والیبال نشسته دارد و قطعا این مسابقات سال آینده نیز در مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها