افتتاح مرکز جامع مهارت های بالینی و فناوری های نوین آموزشی در مشهد

مرکز جامع مهارت های بالینی و فناوری های نوین آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان کشور در بیمارستان امام رضا (ع) افتتاح شد.

افتتاح مرکز جامع مهارت های بالینی و فناوری های نوین آموزشی در مشهد

به گزارش مشهد فوری ، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: مرکز جامع مهارت های بالینی و فناوری های نوین آموزشی در راستای ماموریت ویژه تکنولوژی آموزشی محول شده به منطقه ۹ آموزشی است که در ساختمانی به مساحت دو هزار مترمربع و به منظور ارائه مهارت های بالینی و برگزاری آزمون های صلاحیت بالینی به دانشجویان و دستیاران پزشکی راه اندازی شده است.

دکتر اعتضاد رضوی مرکز جامع مهارت های بالینی و فناورهای نوین آموزشی را یکی از قطب های مهم تکنولوژی در کشور دانست و افزود: در این مرکز که به آزمایشگاه وت لب (آزمایشگاهی که بصورت عملی بر روی بافت های حیوانی کار می کند) و سیمیلاتورهای آموزشی از جمله رباط آدم نمای نسل ۵ و دستگاه های سیمیلاتور لاپاراسکوپی هیبرید و آنژیوگرافی مجهز است، آموزش گیرندگان پیش از ورود به فضای واقعی درمان آن را به شکلی مطلوب تجربه خواهند کرد.

وی با اشاره به همکاری و مساعدت مطلوب وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تجهیز این مرکز گفت: حدود هشت میلیارد تومان برای این مرکز هزینه شده است.

منبع: صدا و سیما

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها