آیت‌الله علم‌الهدی: انقلاب اسلامی تنها جریان مقابله‌کننده با استکبار است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی تنها جریان مقابله‌کننده با استکبار است.

آیت‌الله علم‌الهدی: انقلاب اسلامی تنها جریان مقابله‌کننده با استکبار است

به گزارش مشهد فوری ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در اختتامیه اردوی فرهنگی راه رضوان که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، گفت: جهت اشتراک بین همه ما مسئله طلبگی است، در عرصه طلبگی و روحانیت اهل سنت و شیعه تفاوتی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از زمانی که طلبه وارد بحث طلبگی می‌شود تا زمانی که خارج می‌شود و موقعیت روحانیت را می‌گیرد آنچه از نظر زندگی مادی و گذران وضع روزمره به دست می‌آورد حتی در سطح یک شاگرد سوپر مارکت نیست و طلبه هر چقدر همه مدارج را طی کند از نظر بهره‌برداری مادی زندگی در سطح پایینی قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر کسی طلبگی را با بینش مادی آغاز کرد جزو بدبخت‌ترین افراد است، افزود: زندگی مادی با طلبگی اداره نمی‌شود، ضمن اینکه طلبه باید چندین برابر زحمت بکشد، چراکه علاوه بر درس‌هایی که می‌خوانیم باید زندگی خود را نیز بگذرانیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی وقف شدن در راه پیامبر(ص) را تنها مسیر درست طلبگی عنوان و بیان کرد: عرصه روحانیت و طلبگی فقط یک جهت درست دارد که اگر طلبه‌ای وارد آن شد موفق‌ترین و سعادتمندترین انسان‌ها است و اگر با این بینش وارد نشد بدبخت است، آن مسیر خدمت و وقف شدن در راه پیامبر(ص) است، انسان خودش را وقف پیامبر(ص) کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه طلبه اگر وقف خدمت پیامبر(ص) شد، بداند هیچ وقت گرسنه و برهنه نمی‌ماند، اظهار کرد: پس اگر طلبه‌ای همه استعداد خود را وقف پیامبر(ص) کند، موفق می‌شود، پیامبر(ص) نیز همه چیز او را اداره می‌کند و در این راه بهترین‌ها را به دست می‌آورد.

وی افزود: اگر طلبه‌ای غیر از این عمل کند و برای دنیا بخواهد طلبه شود از همان اول وارد فلاکت و بدبختی می‌شود، چراکه آنچه که ارزش دارد این است که انسان وقف پیامبر(ص) باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی وضعیت حال حاضر اسلام را سخت‌تر از زمان پیامبر گرامی اسلام دانست و ادامه داد: در دنیا هر چه جریان قدرت غیردینی و ضداسلام است، علیه اسلام شده تا پیامبر(ع) را براندازی کند، اما اگر حرکتی که انقلاب اسلامی آغاز کرده گسترش یابد، دیگر آمریکا و استکبار وجود ندارد و این واقعیتی است که دشمن اقرار کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه عصر حاضر قرن جنگ تمدن‌ها است، یادآور شد: دشمن در داخل کشور و ملت‌ها توطئه‌ها و جریان کفرآمیز را برای براندازی اسلام ایجاد می‌کند و در این مسیر نیز همه راه‌ها را رفته است، اما در این موقعیت تنها جریانی که مقابل این جریان کفر قرار دارد جبهه انقلاب اسلامی است.

وی لازمه خدمت به پیامبر گرامی اسلام را ورود به جریان انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: اگر کسی مدعی نوکری و خدمت است، زمانی که وارد جبهه انقلاب شد مدافع پیامبر(ص) است، چراکه تنها صف دفاعی جریان اسلام در مقابل کفر انقلاب اسلامی بوده و اگر کسی وارد جریان انقلاب نشود مانند کسانی است که در جنگ احزاب به پیامبر(ص) نپیوستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی جریان شیعه انگلیسی و وهابیت را دولبه تیز یک قیچی معرفی و گفت: در این وضعیت که در دنیا برای پیامبرزدایی است فقط یک جبهه بوده که در حال مقاومت است، امروز هم قوی‌تر از 40سال گذشته بوده، اگر کسی مدافع پیامبر(ص) است باید به این جبهه بپیوند و اگر وقف شدید باید دفاع کنید و تنها جبهه مقابل استکبار انقلاب اسلامی است.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها