آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

با شروع مرداد ماه سال جاری، هم‌اکنون 13 فیلم سینمایی در هفت سینمای فعال مشهد در حال اکران است.

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

به گزارش مشهد فوری ،«سرکوب»، «قصر شیرین»، «نیوکاسل»، «کار کثیف»، «ایکس لارج»، «تپلی و من»، «سامورایی در برلین»، «سرخ‌پوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «زهرمار»، «ما همه با هم هستیم»، «تگزاس 2» و «متری شیش و نیم» بر روی پرده سینماهای مشهد در حال اکران است.

«تپلی و من»

«تپلی و من» فیلم کودک و نوجوان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین قناعت است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حسن معجونی، میترا حجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که:« زندگی رامین، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست.»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«سرکوب»

«سرکوب» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم‌پور ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه این فیلم آمده است که:« یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده...»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن،مجموعه سینمایی سیمرغ و پردیس سینمایی ویلاژتوریست در حال اکران است.

«قصر شیرین»

«قصر شیرین» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که:« جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، مجموعه سینمایی سیمرغ و سینما آفریقا در حال اکران است.

«نیوکاسل»

فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله سحر قریشی، حمید گودرزی، بهرام افشاری، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مجید شهریاری، بابک نوری، محمد ذوقی، رضا نبیلو، ندا حسینی، رضا ناجی، داریوش اسدزاده و پژمان بازغی ایفای نقش می‌کنند.

«نیوکاسل» داستان ساکنان یک خانه قدیمی است که با خبر بازگشت صاحب‌خانه، درگیر ماجراهای مختلفی می شوند.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«کار کثیف»

«کار کثیف» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی خسرو معصومی است.

موضوع این فیلم درباره کار و مهاجرت است، ۵۰ درصد فیلم در تهران و ۵۰ درصد در ترکیه فیلم‌برداری شده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، مهران نائل و مسعود فروتن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که:« فرهاد تصمیم می‌گیرد برای مهاجرت به ترکیه سفر کند اما به دلیل گرفتاری‌هایی که برایش رخ می‌دهد نه تنها مهاجرت، بلکه بازگشتش به ایران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.»

این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی هویزه، اطلس و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«ایکس لارج»

«ایکس‌لارج» فیلمی به کارگردانی محسن توکلی، نویسندگی محمد عزت‌خانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا،سحر قریشی، علی صادقی، یوسف تیموری، بهاره رهنما و رضا ناجی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که این فیلم داستان سه جوان امروزی را روایت می‌کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می‌شوند.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، مجموعه سینمایی سیمرغ و پردیس سینمایی ویلاژتوریست در حال اکران است.

«زهرمار»

«زهرمار» فیلمی به کارگردانی جواد رضویان، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی پیمان عباسی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله شبنم مقدمی، سیامک انصاری، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، علی استادی و سیامک ادیب ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حشمت: فکر نمی‌کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم، لیلا: زهرمار ...»

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در محل پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«سرخ‌پوست»

«سرخ‌پوست» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی در جنوب به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند که متوجه می‌شوند یکی از زندانیان در زندان جدید نیست….

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و سینما پیروزی در حال اکران است.

«شبی که ماه کامل شد»

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، پدرام شریفی، شبنم مقدمی و علی هدایتی ایفای نقش می‌کنند.

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد…

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن،ویلاژتوریست، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«ما همه با هم هستیم»

«ما همه با هم هستیم» فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد داودی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری، ویشکا آسایش، محمدرضا گلزار و مانی حقیقی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است که فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و قصه یک شرکت هواپیمایی است که در حال ورشکست شدن است، رئیس شرکت (لیلا حاتمی) پیشنهاد می‌کند که یک هواپیمای خراب از شرکت با چند مسافر را به داخل خلیج فارس بی اندازند تا بتوانند پس از کشته شدن مسافران از بیمه پول دیه و خسارت آن‌ها را بگیرند، او سراغ یکسری افراد می‌رود که از زندگی خسته شده و دنبال مرگ هستند.

خلبان هواپیما (مانی حقیقی) و مهمانداران نیز جزو این افراد هستند. آن‌ها با امضای یک برگه قبول می‌کنند تا در هواپیما بروند و پس از سقوط کشته بشوند، همه چیز درست پیش می‌رود تا اینکه یک مسافر به اسم علی حاجتی (پژمان جمشیدی) بدون اطلاع از قصد مسافرین سوار هواپیما می‌شود.

در این میان هم زمان با این حوادث مسافرین هواپیما را به همراه رئیس شرکت در یک جای ناشناخته می‌بینیم که توسط یک بازپرس (مهران مدیری) مورد بازجویی قرار می‌گیرند....

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، سینما پیروزی و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

«سامورایی در برلین»

«سامورایی در برلین» فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله حمید فرخ‌نژاد، امیر مهدی ژوله، میر طاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، گوهر خیر اندیش و میترا حجار ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» یک کمدی اجتماعی که در ایران و آلمان ساخته شده است.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، مجموعه سینمایی سیمرغ و سینما پیروزی در حال اکران است.

«متری شیش و نیم»

فیلم سینمایی«متری شیش و نیم» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی ایفای نقش می‌کنند.

داستان «متری شش و نیم» داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست در حال اکران است.

«تگزاس 2»

«تگزاس 2» فیلمی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله سام درخشانی، مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، نادر سلیمانی و تی آگو متوس ایفای نقش می‌کنند.

داستان قسمت دوم فیلم سینمایی «تگزاس» در ایران می‌گذرد.

این فیلم سینمایی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در پردیس سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست و مجموعه سینمایی سیمرغ در حال اکران است.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها