عدالتخواهی و خطرپذیری از مشخصه‌های روزنامه‌نگاری تحقیقی است

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: عدالتخواهی، تیزهوشی، شجاعت و خطرپذیری از مشخصه‌های روزنامه‌نگاری تحقیقی است.

عدالتخواهی و خطرپذیری از مشخصه‌های روزنامه‌نگاری تحقیقی است

به گزارش مشهد فوری ،به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان رضوی ، عباس محمدیان در کارگاه ژورنالیسم تحقیقی با بیان اینکه عدالتخواهی، تیزهوشی، شجاعت و خطرپذیری از مشخصه‌های روزنامه‌نگاری تحقیقی است، در خصوص برگزاری این گردهمایی رسانه‌ای گفت: برگزاری این کارگاه درراستای مهارت‌افزایی خبرنگاران خراسان رضوی در دستور کار بسیج رسانه قرار گرفت.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: آموزش و آشنایی با تجربیات پیشکسوتان و بزرگان روزنامه‌نگاری تحقیقی کشور فرصتی است که با برگزاری این کارگاه‌ها برای خبرنگاران ایجاد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از این گردهمایی رسانه‌ای از سوی اصحاب رسانه خراسان رضوی شد و ۱۸۰ نفر ثبت نام کردند که بیش از ۱۰۰ نفر برای شرکت در کارگاه‌ها گزینش شدند.

محمدیان افزود: خبرنگاران از سراسر کشور (کرمان، رشت، بندرعباس) و شهرستان‌های خراسان رضوی نیز در این رویداد شرکت کردند و هر چند راه‌اندازی این همایش با سختی همراه بود، اما سرانجام به نتیجه رسید.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی متذکر شد: گسترش عدالت‌خواهی در جامعه از بستر رسانه از‌ اهداف برگزاری این رویداد رسانه‌ای است، جامعه امروز نیاز دارد به اینکه رسانه‌ها فضای عدالت‌خواهی را منتشر کنند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها