آرین‎منش: زمینه ظهور جریان سوم فراهم است

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دست به دست شدن دولت و مجلس بین دو جریان حاکم و عدم رضایتمندی مردم به ویژه جوانان از عملکرد جناح‌های سیاسی، زمینه برای ظهور جریان سوم فراهم است.

آرین‎منش: زمینه ظهور جریان سوم فراهم است

به گزارش مشهد فوری ، جواد آرین‎منش در خصوص شرایط کشور و انتخابات پیش رو، اظهار کرد: طبیعتا شرایط اقتصاد ی، اجتماعی و فرهنگی کشور، شرایط مطلوبی نیست زیرا ما امروز در جامعه با فقر، فساد، تبعیض، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و تورم فزاینده مواجه هستیم.

وی افزود: ما به اهداف برنامه‌های توسعه و چشم‌انداز کشور دست نیافته‌ایم، فاصله طبقاتی و نرخ آسیب‎های اجتماعی همواره رو به تزاید است، رشد اقتصادی کشور منفی بوده، درآمدهای کشور کاهش یافته و سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به حاکمیت نسبتا کم شده که این شرایط بخشی ناشی از ضعف عملکرد مسئولان در قوای سه‎گانه و بخشی ناشی از تحریم‎های اقتصادی است.

آرین‎منش بیان کرد: اگرچه آمریکا هرگز به اهداف خود که فروپاشی از درون و توسعه آشوب‌های اجتماعی بوده، دست نیافته و عملا در سیاست‌های تحریمی خود به دلیل هوشیاری و مقاومت مردم شکست خورده اما شرایط برای عموم مردم به ویژه طبقات متوسط نظیر کارکنان دولت ، کارگران، بازنشستگان و اقشار آسیب‎پذیر سخت و شکننده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص انتخابات پیش رو و ترکیب مجلس آینده، عنوان کرد: در این شرایط حساس و ویژه سیاسی و اقتصادی، در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، انجام آزمون و خطاهای فراوان، دست به دست شدن دولت و مجلس بین دو جریان حاکم و عدم رضایتمندی مردم به ویژه جوانان که چشم‌انداز مثبتی را از عملکرد جناح‌های سیاسی اصلاح‎طلب و اصولگرا پیش روی خود نمی‌بینند و خواستار یک تحول اساسی برای برون‌رفت از شرایط موجود هستند، زمینه برای ظهور جریان سوم فراهم است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریانی که با تکیه بر ظرفیت ‌های مغفول مانده قانون اساسی و نیروی خلاق، جوان و آگاه به واقعیت‌های داخلی و خارجی مسیر توسعه را در کشور هموار نماید و استعدادهای فراوان و بالقوه در کشور را به فعلیت برساند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها