فرش آرای 98 رونمایی شد

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: باشگاه فرش‌آرا تیمی بی‌حاشیه و از لحاظ اخلاقی نیز متعالی و پیشگام بوده و در این عرصه می‌تواند به‌عنوان تیمی شاخص در سطح کشور معرفی شود.

فرش آرای 98 رونمایی شد

به گزارش مشهد فوری ، مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد عصر امروز با حضور رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی ، مدیران باشگاه فرش‌‌آرا، بازیکنان و کادر فنی در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در حاشیه رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: باشگاه‌های ورزشی باید علاوه بر بعد ورزشی در بخش فرهنگ نیز فعال باشند، فرش‌آرا به تمام معنا در بعد فرهنگی فعالیت دارد، در کنار فعالیت فرهنگی و ورزشی مجموعه فرش‌آرا در زمینه صنعت نیز از واحدهای موفق هستند و توانستند در زمینه کارآفرینی نیز موفق باشند.

احسان اصولی ادامه داد: تیم‌ها، بازیکنان و هواداران مشهدی همگی در کنار بحث‌های فنی و نگاه کردن به سکو و قهرمانی، حوزه‌های اخلاقی را هم باید مدنظر داشته و واجد برجستگی‌ها و ویژگی‌های خاص پایتخت معنوی ایران باشند.

وی افزود: باشگاه فرش‌آرا تیمی بی‌حاشیه و از لحاظ اخلاقی نیز متعالی و پیشگام بوده و در این عرصه می‌تواند به‌عنوان تیمی شاخص در سطح کشور معرفی شود.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: فرش‌آرا فصل گذشته نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و امسال در کنار بحث اخلاق باید روی قهرمانی متمرکز شود.

اصولی اظهار کرد: هزینه کردن در حوزه ورزش را سرمایه‌گذاری می‌دانیم چرا که تضمین‌کننده مصونیت جامعه در برابر آسیب‌ها و گزندهای اجتماعی است.

سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرا نیز در ادامه در خصوص شرایط فرش‌آرا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت : هدف ما این است که سال متفاوتی داشته باشیم و باعث شادی هواداران فرش‌آرا در استان و شهر مشهد باشیم.

مجید مرتضایی ادامه داد: نیم نگاهی به قهرمانی داریم اما ابتدا هدف ما قرار گرفتن در بین ۸ تیم است تا در پلی آف حاضر باشیم.

گفتنی است؛ در‌ حاشیه این مراسم از حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال امید تقدیر شد.

منبع: فارس

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها