ورودی شهربازی بوستان ملت مشهد ارزان شد

اخذ ورودی شهربازی بوستان ملت مشهد به سیستم سال ۹۷ باز می گردد و مبلغ ۷۰۰۰ تومان بابت ورودی برای هر دستگاه دریافت می شود.

ورودی شهربازی بوستان ملت مشهد ارزان شد

به گزارش مشهد فوری ، مهدی حاتمی مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح ورودی ۳۰‌هزار‌تومانی شهربازیمجوز لازم از دستگاه‌های ناظر شامل شهرداری و سازمان صنعت و معدن را دریافت نکرده، با این‌حال پیمانکار بهره‌بردار طرح را اجرایی کرده بود.

وی ادامه داد: در جلساتی که در دستگاه قضایی برگزار شد، مقرر شده است که سیستم اخذ ورودی شهربازی به سیستم سال ۹۷ بازگردد و مبلغ ۷۰۰۰ تومان بابت ورودی و به طور متوسط ۱۰ هزار تومان هم برای هر دستگاه دریافت شود.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به پیمانکار بهره‌ بردار شهربازی پارک ملت توصیه کردیم تا هر دو روش پرداخت را فعال نگه دارد تا همشهریان بتوانند در این زمینه حق انتخاب داشته باشند.

حاتمی افزود: دستگاه‌های مورد استفاده در پارک ملت دارای قیمت مصوب از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و بهره‌ بردار ملزم به رعایت این نرخ‌ نامه است.

حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی هم دراین باره گفت: به علت تخلف این مجموعه در افزایش قیمت ورودی، پرونده‌ای به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تعزیرات تشکیل شد.

وی تصریح کرد: همچنین پرونده برای بررسی‌های بیشتر و صدور رأی به شعبات تخصصی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارجاع شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها