تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳ برابر شد

تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳ برابر شد

به گزارش خبر فوری به نقل از اقتصاد ایران، "پرویز فتاح" صبح جمعه در جمع مدیران و مسئولان شاهرود به میزبانی کانون امام خمینی(ره) این شهر از افزایش سه برابری تسهیلات کمیته امداد خبر داد و ابراز داشت: این امر به‌منظور ترویج اشتغال مددجویان کمیته امداد انجام‌شده است.

وی افزود: از سوی دیگر دو میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان از تعهدات بانک‌ها پرداخت می‌شود که این میزان در سال قبل یک هزار میلیارد تومان بود که رشد دو برابری را نشان می‌دهد.

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) بابیان اینکه ۱.۵میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی توسط مجلس شورای اسلامی به مناطق محروم اختصاص یافت، ابراز داشت: سهمیه کمیته امداد نیز در این اعتبارات دیده‌شده است، همچنین در اعتبارات اشتغال‌زایی باید گفت خوشبختانه کمیته امداد ۱۰۰درصد تخصیص داشته است.

فتاح در ادامه تصریح کرد: اعتبارات سبب شد تا کمیته امداد بتواند طرح‌های خوبی را درزمینهٔ اشتغال‌زایی و توانمندی مددجویان به اجرا درآورد ازجمله تصویب افزایش سه برابری در مجلس شورای اسلامی بدون مخالفت دولت بود که کار بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز خانواده‌های پنج نفر تحت پوشش کمیته امداد از مستمری ۴۰۰هزارتومانی برخوردار هستند حال‌آنکه همین خانواده‌ها ۱۰۰تومان دریافت می‌کردند که نشان می‌دهد وفاق ملی خوبی برای رفع محرومیت در کشور وجود دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها