عملیات ۳ ساعته دستگیری مرد شیشه‌ای در اصفهان

یک فرد معتاد به شیشه که اقدام به گروگان گرفتن پدر و خواهر خود و تهدید به قتل آن‌ها کرده بود در عملیات ۳ ساعته ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شد.

عملیات ۳ ساعته دستگیری مرد شیشه‌ای در اصفهان

سرهنگ" محمد رضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران این فرماندهی از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد گروگانگیری در یکی از محله‌های شهر اصفهان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرد جوانی پس از مصرف شیشه با استفاده از قداره اقدام به درگیری با اهالی منزل کرده و سپس پدر ۶۰ ساله و خواهر ۲۶ ساله خود را گروگان گرفته و تهدید به قتل آن‌ها می‌کند.

سرهنگ خدادوست گفت: بلافاصله تیم‌های ویژه انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شده و ابتدا کارشناسان مشاوره به به مذاکره با فرد معتاد پرداختند که پس از اینکه اقدامات صورت گرفته مؤثر واقع نشد نیرو‌های زبده پلیس با بکارگیری شیوه‌های تخصصی وارد منزل شده و اقدام به آزادی گروگان‌ها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه فرد گروگانگیر با مشاهده ماموران اقدام به درگیری به آنان کرد اظهار داشت: سرانجام پس از ۳ ساعت از وقوع حادثه ماموران موفق شدند متهم را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها باعث فروپاشی زندگی انسان می‌شود بلکه هویت و شخصیت او را نیز لگد مال کرده و جامعه را نیز به خطر می‌اندازد.

خدادوست، گفت: به کسانی که دارای فرزندان معتاد به خصوص معتاد به مواد مخدر صنعتی هستند توصیه می‌کنیم از ایجاد دعوا و درگیری با او پرهیز کرده و با آرامش و خونسردی نسبت به درمان و ترک اعتیاد وی اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اخه یفرد معتاد صنعتی به حرف کسی گوش نمیکنه ما دراطرافیان داشتیم کسی که خانوادشو تهدید وازار میدادولی نه نیروی انتظامی ونه دادگاه رسیدگی نمیکرد میگفتن اختلاف خانوادگیه. واونیز به ازار اهل خانه ادامه میداد تا اینکه تهدید به اتش کشیدن کرد خانواده میکردبافیلم پیامکاش توانستند فقط چندروزی رو بازداشت باشه چرا به داد این خانواده ها نمیرسین حتما باید قتلی اتفاق بیوفته تا معتادهای صنعتی رو بگیرن مگه نمیدونن که انها خطرناکن پس چرا کاری نمیکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها