500 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در بیستون کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف مقدار زیادی لوازم خانگی قاچاق نظیر یخچال، لباسشویی و اجاق گاز در شهر بیستون به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد.

500 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در بیستون کشف شد

«همتعلی شکری» اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان هرسین حین گشت زنی در شهر بیستون بودند که به یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل تعدادی لوازم خانکی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 2 دستگاه یخچال فریزر، 2 دستگاه ماشین لباس شویی و اجاق گاز و 8 دستگاه تلویزیون قاچاق کشف شد.

سرهنگ شکری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به 500 میلیون ریال می رسد.

رئیس پلیس شهرستان هرسین در پایان از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

**کشف 315 هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف 315 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: ماموران پلیس کنگاور پس از اطلاع از اینکه 2 دستگاه خودرو سواری، قصد انتقال مقدار زیادی سیگار قاچاق به داخل شهرستان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با اجرای تور بازرسی در 2 نقطه از شهرستان به محض مشاهده خودروها که 2 دستگاه پژو 405 و سمند بودند پس از مدتی تعقیب و گریز آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ الهیاری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پژو، 228 هزار نخ و در بازرسی از خودروی سمند نیز 87 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کنگاور خاطرن نشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به یک میلیارد ریال می رسد.

وی در پایان از دستگیری رانندگان این 2 خودرو و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها