طغیان یکباره رودخانه ۲ جستجوگر قارچ وحشی را به کام مرگ کشید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی از غرق شدن دو جستجوگر قارچ وحشی در رودخانه روستای جرمی در حومهخ این شهر خبر داد.

طغیان یکباره رودخانه ۲ جستجوگر قارچ وحشی را به کام مرگ کشید

روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد دو جوان اهل روستای انبی در رودخانه روستای جرمی منطقه ترگور ارومیه غرق شده‌اند.

این دو جوان که برای برداشت قارچ به این منطقه رفته بودند بر اثر طغیان یکباره رودخانه غرق شده و تا به امروز خبری از آنان نبود که بعد از گذشت یک روز جسد یکی از آنان کشف شد.

یکی از اجساد غرق‌ شده کشف شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: روز گذشته دو جوان برای برداشت قارچ به روستای جرمی منطقه ترگور ارومیه می‌روند ولی بر اثر طغیان رودخانه این دو جوان غرق می‌شوند.

باقر بهرامی گفت: فقط جسد یکی از این دو افراد امروز کشف شده ولی هیچ اثری از نفر دوم در این منطقه پیدا نشده است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تمامی مسئولان و رسانه‌های اجتماعی کشور درباره مسیرهای خطرناک در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اخطار داده و از مردم خواسته شده که حدالامکان در این نواحی رفت و آمد نداشته باشند ولی متأسفانه بی‌توجهی به اخبار و هشدارها، شهروندان با بی‌احتیاطی جان خود و دیگران را به خطر انداخته و سبب عزادار شدن خانواده‌ها می‌شوند.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها