انهدام باند انتقال گوشی‌های همراه به خارج از کشور

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو سارق خیابانی که گرداننده باند گوشی‌قاپی در مشهد خبر داد.

انهدام باند انتقال گوشی‌های همراه به خارج از کشور

اکبر آقابیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد مرحله دیگری از تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی را با توجه به گزارش چند فقره گوشی‌قاپی به فوریت‌های پلیسی 110 در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: درحالی که تحقیقات تیم تجسس کلانتری شهید نواب صفوی با توجه به سرنخ‌های موجود آغاز شده بود، ردزنی‌های پلیسی نشان می‌داد دو عامل سرقت با سر و صورت پوشیده و موتورسیکلت پلاک مخدوش گوشی تلفن همراه خانم جوانی را در خیابان طبرسی شمالی 17 قاپیده و متواری شدند.

آقابیگی ادامه داد: ماموران انتظامی بلافاصله طرح مهار را در مسیر فرار متهمان به اجرا گذاشتند و در کمتر از 8 دقیقه متهمان را که دو جوان دیگر نیز آن‌ها را همراهی می‌کردند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند. متهمان که متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده بودند به سرعت متواری شدند و پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرد و یکی از متهمان را به دام انداخت.

فرمانده انتظامی مشهد تشریح کرد: از این متهم یک قبضه شمشیر کشف شد و مأموران کلانتری 42 در ادامه تحقیقات خود همدست او را نیز با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش واقع در منطقه بازه شیخ دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های اولیه اعتراف کردند دو پسرعمو که تبعه خارجی هستند گوشی‌های سرقتی را به مبلغ 50 هزار تومان خریداری و سپس گوشی‌های مسروقه را به یکی از کشورهای همسایه انتقال می‌دهند. متهمان به چند فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات پرونده در این رابطه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها