5سارق مسلح در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: پنج فرد مسلح که به سرقت و اخاذی از یک جوان در شاهرود اقدام کرده بودند، با تلاش نیروهای پلیس دستگیر شدند.

5سارق مسلح در شاهرود دستگیر شدند

سرهنگ علی کریمی اظهار داشت : این چند نفر فردی را که از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده و مدتی به یکی از کافه های غیرمجاز شاهرود رفت و آمد داشته، از پیش شناسایی کرده بودند.

وی ادامه داد: روز ارتکاب جرم، در ساعت یک بامداد و زمانی که وی در حال ترک کافه بوده، توسط چهار موتورسوار متوقف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود یادآور شد: این افراد مالباخته را با یک قبضه سلاح شکاری و چاقو تهدید و به زور به حاشیه شهر منتقل کردند.

کریمی افزود: پس از ضرب و شتم شاکی و شلیک 2 تیر برای ترساندن وی، سارقان رایانه همراه ، پول نقد و کارت های بانکی او دزدیده و تهدید می کنند که اگر به سرعت چهار میلیارد ریال پول به آنان نپردازد، انتقام سختی خواهند‌گرفت.

وی ادامه داد: پس از تماس مالباخته با پلیس، به سرعت یک تیم ویژه از ماموران زبده پلیس آگاهی شهرستان شاهرود تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به نامعلوم بودن هویت سارقان، تصریح کرد: درنهایت با اقدامات پیچیده پلیسی، یکی از سارقان که درصدد اعمال فشار به شاکی برای دریافت پول بود،در مخفیگاهش شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی از شناسایی چهار عضو دیگراین گروه خبر داد و افزود: این افراد نیز قبل از اطلاع از دستگیری همدستشان شناسایی و در عملیات های ضربتی در چند نقطه شهرستان بصورت همزمان دستگیر شدند.

کریمی با بیان اینکه سلاح مورد استفاده که پنهان کرده بودند، در مخفیگاه یکی از آنان کشف وضبط شد، ابراز داشت: این پنج سارق که چهار تن از آنان سابقه دار هستند، اعتراف کردند که با توجه به تردد شاکی در یک کافه غیرمجاز متوجه وضعیت مساعد مالی نامبرده شده و تصمیم به سرقت و اخاذی از او راگرفتند.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها