40 میلیون ریال پول تقلبی در گنبدکاووس کشف شد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس درشرق گلستان از کشف 40 میلیون ریال اسکناس 100 هزار ریالی تقلبی از فردی که قصد داشت با این پول ها از یک واحد صنفی در گنبدکاووس خرید کند، خبر داد.

40 میلیون ریال پول تقلبی در گنبدکاووس کشف شد

سرهنگ محمود علی فر روز پنجشنبه گفت: این فرد روز گذشته قصد داشت با پول های تقلبی از یک واحد صنفی خرید کند که پس از متوجه شدن فروشنده نسبت به تقلبی بودن اسکناس ها، بلافاصله از محل متواری می شود.

وی افزود: فروشنده این واحد صنفی بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش می کند که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی و گشت های سطح شهر آن قرار گرفت.

سرهنگ علی فر اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم 35 ساله که اعتیاد به مواد مخدر هم داشت، توسط ماموران کلانتری 11 در یکی از خیابان های شهر گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شد.

وی بابیان اینکه در بازدید بدنی از متهم که دارای سابقه کیفری بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بود، مبلغ 40 میلیون ریال اسکناس 100 هزار ریالی تقلبی کشف شد، تصریح کرد: فعلا متهم با دستور مرجع قضایی به زندان منتقل شده تا مجددا در اختیار پلیس آگاهی انتظامی قرار گرفته و نحوه حصول پول های تقلبی توسط متهم مشخص شود.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ گلستان است.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها