کشف ۲ میلیارد‌ی لوازم بهداشتی غیرمجاز قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی لوازم بهداشتی غیرمجاز قاچاق در ساری خبرداد.

کشف ۲ میلیارد‌ی لوازم بهداشتی غیرمجاز قاچاق

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معدوم سازی کالا‌های فاقد مجوز بهداشتی و ایمنی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی از کشف بیش از ۲۱ هزار عدد انواع لوازم بهداشتی، آرایشی و دارو‌های غیرمجاز و قاچاق به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان از یک انبار دپوی کالای قاچاق در ساری خبر داد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازدید از این واحد‌های صنفی مقادیر قابل توجهی لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: با توجه به اینکه کالا‌های مکشوفه فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی، بهداشتی بوده با حضور دستگاه‌های مختلف و پس از طی مراحل قانونی و دریافت مجوز قضائی این مقدار کالا امحاء و معدوم شد.

سرهنگ حسن مفخمی گفت: در این خصوص متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کالا‌های داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از شهروندان خواست: ضمن خودداری از مصرف کالا‌های خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها