خوشگذرانی برادر زن با پول داماد در هتل !

مرد افیونی با سرقت میلیونی از خانه دامادشان، یک هفته زندگی اعیانی داشت.

خوشگذرانی برادر زن با پول داماد در هتل !

سرهنگ قاسم دستخال رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: روز 14 فروردین ماه امسال مردی در تماس با ماموران کلانتری 163 ولنجک از سرقت یک صد و 40 میلیون تومانی خانه‌اش از سوی دزدان خبر داد.

با توجه به حساس بودن پرونده تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد و با توجه به شگرد ورود به خانه سارق فرضیه آشنا بودن دزد در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در تحقیقات مقدماتی ، مالباخته اظهار داشته که بابک برادر همسرش مدتی است که با آنها زندگی می کند و اعتیاد به مواد مخدر داشته و به وی مظنون هستند.

همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری بابک وارد عمل شوند و در این مرحله مشخص شد که متهم از زمان سرقت ناپدید شده و دیگر بازنگشته است.

ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در گام بعدی تحقیقات با توجه به خودروی ساینا بابک و شناسایی مخفیگاه وی در یکی از هتل‌های خیابان ملت تهران، عملیات دستگیری را با هماهنگی قاضی شعبه 11 دادسرای ناحیه 2 تهران به اجرا گذاشتند.

ماموران در این عملیات پس از دستگیری بابک در هتل توانستند مبلغ 107 میلیون تومان پول سرقتی را به دست آورند.

بابک که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت که 30 میلیون تومان را خرج زندگی شخصی خود کرده است.

این اقدام خواهر بابک را نزد شوهر و خانواده او تحقیر کرد.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها