ضرب و شتم عکاس خبری توسط عوامل مجتمع تجاری پایتخت

عکاس خبری که برای تهیه گزارش تصویری از آتش‌سوزی در مجتمع پایتخت رفته بود، توسط عوامل مجتمع پایتخت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم عکاس خبری توسط عوامل مجتمع تجاری پایتخت

شامگاه پنجشنبه (23 اسفند 97) مجتمع اداری ـ تجاری پایتخت واقع در ابتدای خیابان میرداماد دچار حریق شد.

به دنبال این آتش‌سوزی، عکاسی خبری برای پوشش تصویری در محل حادثه حضور یافت و مانند تمام حوادث دیگر مشغول تهیه گزارش تصویری از این ماجرا شد.

عکاس خبری، پس از تهیه چند فریم عکس از مقابل پاساژ، با هماهنگی مأموران انتظامی و درحالیکه آتش توسط آتش‌نشانان اطفا شده بود، به داخل ساختمان رفت تا از زوایای مختلف این حادثه، گزارش تهیه کند.

دقایقی پس از ورود عکاس خبری به داخل مجتمع پایتخت نمی‌گذشت که چند نفر از عوامل این مجتمع (حراست فیزیکی مجتمع پایتخت) عکاس خبری را با زور به اتاقی واقع در طبقه زیرین این مجتمع برده و پس از ضرب و شتم و برخورد توهین‌آمیز، دوربین و کارت حافظه دوربین وی را گرفته و برای دقایقی این عکاس را داخل اتاقک محبوس کردند.

دقایقی از این ماجرا گذشته بود که در نهایت با وساطت سخنگوی آتش‌نشانی تهران و نیروهای انتظامی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دروبین و تجهیزات به عکاس خبری بازپس داده شد اما عوامل مجتمع پایتخت تمامی عکسها را از کارت حافظه دوربین پاک کرده بودند.

عکاس آژانس عکس تهران (وابسته به شهرداری تهران) نیز که در این حادثه مشغول تهیه گزارش تصویری بود، توسط عوامل مجتمع پایتخت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها