انهدام باند ۹نفره و کشف ۵۲ کیلوگرم پودر آتش زا درغرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام یک باند ۹ نفره و کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۲ کیلوگرم پودر آتش زا در غرب استان خبر داد.

انهدام باند ۹نفره و کشف ۵۲ کیلوگرم پودر آتش زا درغرب استان تهران

سردار محسن خانچرلی ظهر پنج شنبه با اعلام خبر انهدام باند ۹ نفره و کشف یک میلیون مواد محترقه درغرب استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر در فرماندهی ویژه گفت: مأموران پلیس اطلاعات در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی دو کارگاه تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان اسلامشهر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به هر دو کارگاه اعزام و در عملیاتی ویژه تمامی اعضای باند را که مشغول تهیه مواد محترقه بودند را دستگیر کرده و به بررسی کارگاه‌ها پرداختند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از کارگاه‌ها، مأموران موفق به کشف یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۲ کیلوگرم پودر آتش زا شدند.

خانچرلی با اشاره به اینکه هر ۹ نفر اعضای باند، جرم خود را مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه قبول داشتند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها