کشف ۲۳۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل ۴۵ کیسه کود شیمیایی به وزن ۲۳۰۰ کیلوگرم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کشف ۲۳۰۰ کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در تویسرکان

سرهنگ محمد معصومی از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۴۵ کیسه کود شیمیایی به وزن ۲۳۰۰ کیلوگرم و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ معصومی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا نسبت به ایست و بازرسی مقطعی در محور تویسرکان به کنگاور اقدام کرده و در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از نوع کود شیمیایی شدند.

وی گفت: در این عملیات مأمورین مبارزه با کالای قاچاق به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و خودرو را متوقف و در بازرسی از داخل خودرو ۴۵ کیسه کود شیمیایی از نوع اوره به وزن ۲۳۰۰ کیلوگرم و ارزش تقریبی ۴۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: قاچاق کالا یک آفت مهم در تنظیم بازار است و باعث رکود و اخلال در بازار شده و آفت مهمی در راه رشد اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: بر همین اساس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های مهم ناجا و پلیس شهرستان تویسرکان است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: فرماندهی انتظامی تویسرکان با اقدام عملیاتی و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار قرار داده است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها