کشف بیش از ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۳۷ هزار ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری سمند اقدام به قاچاق سیگار در شهرستان اسدآباد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ایست و بازرسی مقطعی خودرو مذکور را مشاهده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ یاری بیان کرد: طی بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی کشف و علاوه بر دستگیری راننده، خودرو نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: با شگردهای خاصی پلیسی و در اعترافات متهم، محل اختفاء و دپو سیگارها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این محل، ۳۴ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

سرهنگ یاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد یگان های تابعه بیان داشت: در اجرای طرح های انتظامی در شهرستان طی ۳ روز گذشته، علاوه بر کشف مقادیری انواع مواد مخدر ۴۵۰ عدد انواع قرص و ۱۲۰cc شربت متادون و ۲۷ قلم لوازم یدکی قاچاق خودروهای سواری به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف و ۳ متهم دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها همچنین ۴ فقره انواع سرقت کشف، ۴ سارق، ۴ نفر جلبی، ۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان از توقیف ۱۰دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در سطح شهرستان خبر داد و یادآور شد: اجرای این گونه طرح ها در ایام پایانی سال با همکاری مردم استمرار خواهد شد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها