کشف قاچاق ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خشکبار در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خشکبار قاچاق در قم و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

کشف قاچاق ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خشکبار در قم

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیونت از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران ، با تلاش تیم عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، خودرو مذکور در محور مواصلاتی قم - تهران شناسایی و متوقف شد.

وی گفت: راننده اذعان داشت خودور حامل بار علوفه بوده بنابراین یک فقره بارنامه حمل علوفه شرکت مربوطه را ارائه کرد اما سپس طی بازرسی مأموران، محموله قاچاق خشکبار شامل ۱۰۰ گونی ۲۵ کیلوگرمی گردو، ۲۴ گونی ۴۵ کیلوگرمی مغز بادام و ۱۰۲ حلب ۱۰ کیلوگرمی بادام هندی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه نمونه خشکبار مکشوفه قاچاق به گمرک ارسال و کارشناسان ارزش محموله را ۴ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار آقاخانی بیان داشت: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی استان و با قرار قانونی روانه مناسب زندان شدند.

طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر به مدت یک هفته در قم اجرایی می‌شود.

سرهنگ حسن قیصری اظهار داشت: به مناسبت دهه گرامیداشت فجر مالکان موتورسیکلت‌هایی که وسیله نقلیه آن‌ها در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در این طرح با تسهیلات ویژه و از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه به مدت یک هفته در قم اجرایی می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور استان قم، این طرح ترخیص شامل موتورسیکلت‌هایی که با دستور قضایی توقیف شده و همچنین موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش نمی‌شود.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها