سارقان احشام منطقه راوند کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: باند سارقان احشام منطقه راوند کاشان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس دستگیر شدند.

سارقان احشام منطقه راوند کاشان دستگیر شدند

سرهنگ علی پورکاوه از دستگیری سارقان احشام منطقه راوند کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در منطقه راوند کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ ولیعصر (عج) کاشان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری در شهرستان کاشان با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق شدند تا باند سرقت بنامان م-ب ۳۵ ساله و ص-ب ۵۳ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: در بازجویی های فنی به عمل آمده در پلیس آگاهی متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بوند اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به انجام سه سرقت احشام به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

دستگیری سارق منزل روستای علوی کاشان در حین سرقت

وی از دستگیری سارق منزل روستای علوی کاشان در حین سرقت خبر داد و گفت: یکی از اهالی روستای علوی در مارجعه به منزلش متوجه حضور فردی در حال سرقت شده که بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت.

پورکاوه افزود: بلافاصله ماموران فرماندهی پاسگاه انتظامی اردهال مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور به موقع در محل موفق شدند یک نفر سارق بنام م-ح ۲۵ ساله را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

دستگیری سارق امامزاده نورالهدی روستای علوی

وی با بیان اینکه سارق اماکزاده نورالهدی روستای علوی دستگیر شد، ابراز داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت از اموال امامزاده نورالهدی در روستای علوی مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی پاسگاه انتظامی مشهد اردهال قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی سارق به هویت ج-خ ۳۵ ساله خبر داد و گفت: متهم پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و پس از مواجه شدن با شواهد و قرائن به بزه انتسابی خود اقرار کرد و پرونده به همراه متهم پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها