۸ مصدوم و یک کشته در تصادف زنجیره‌ای آزادراه کرج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از دو وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین خبر داد و گفت: این تصادفات در لاین جنوبی آزادراه رخ‌داده است.

۸ مصدوم و یک کشته در تصادف زنجیره‌ای آزادراه کرج

مهرداد بابایی با اشاره به بارش باران در استان که از شب گذشته آغازشده است، اظهار کرد: بارش باران باعث لغزندگی جاده‌ها شده بود.

وی در ادامه با اشاره به وقوع دو فقره تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج -قزوین، گفت: حادثه اول حوالی ساعت ۲۰:۳۲ شب گذشته هشتم بهمن‌ماه در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج بعد از پل هشتگرد نرسیده به «ینگی امام» به وقوع پیوست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با تأکید بر اینکه در حادثه اول یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون و چند دستگاه خودروی سواری برخورد کرده است، گفت: این حادثه منجر به مصدومیت شدید یک نفر شد که بلافاصله توسط اولین آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) منتقل شد.

بابایی اضافه کرد: فرد مصدوم حادثه اول براثر شدت صدمات وارده فوت کرد. در این حادثه سه نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه حادثه دوم در ساعت ۲۱:۳۰ در لاین جنوبی اتوبان نرسیده به خروجی هشتگرد رخ داد، گفت: در این حادثه دو دستگاه نیسان و کامیونت و چند دستگاه سواری باهم برخورد داشتند که دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: این حادثه ۸ مصدوم بر جا گذاشت که خوشبختانه آسیب جدی و تهدیدکننده ندیده‌اند و ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها