معمای «تماس‌های مشکوک» سانچی!

تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچی می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آنها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آنها را تقویت می‌کند!

معمای «تماس‌های مشکوک» سانچی!

آنها مدعی هستند كه خدمه از منطقه‌ای در اقیانوس آرام با آنها تماس گرفته و در تلاش بودند تا زنده بودن خود را اعلام كنند.

پدر یکی از دانشجویان حاضر در سانچی: دلیل اول ما صدای ضبط شده كاپیتان در جعبه سیاه است. او می‌گوید: آتش را نمی‌توان كاری كرد. قایق نجات را آماده كنید. بعد با زبان انگلیسی می‌گوید: برو برو

از اردیبهشت امسال تا یك ماه قبل تماس‌های مكرر از خارج با خانواده حدود ۱۳نفر از خدمه سانچی گرفته می‌شد،ماموضوع رااعلام كردیم اما گفتند كار افراد خرابكار است.

همسر امید ضیایی هم می‌گوید شوهرش هنوز زنده است. همسرم برای من یك خط شخصی خریده بود كه خودش فقط این شماره را داشت اردیبهشت امسال از خارج با این خط تماس گرفته شد خیلی سعی كردیم با فردی كه تماس گرفته، ارتباط برقرار كنیم اما نشد ردیابی كردیم كه اعلام شد تماس از یك منطقه نظامی در آسیای‌شرقی گرفته شده است.

منبع: جام جم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • mo'tarez
    0

    این واقعا تاسف باره اگه یه درصد احتمال زنده بودنشون باشه و كسی،كاری نكنه.و اصرار به فراموشی اون داشته باشن و بخوان با دیه همه چیزو ساكت كنن.واقعا اگه برای خونواده خودشونم اتفاق بیوفته دیه رو ترجیح میدن؟مسئولینی كه خائن به جون مردم با شرافت و نظام هستن و مردمو نسبت بهش بد بین میكنن. اگه وظیفه مسئولین اینا نیست پس یه بچه شیش ماهه هم میتونه جای اونا باشه.فقط شیره جون انقلابو بخوره و تو جاش خرابکاری كنه.

  • کاربر ناشناس
    0

    تورا خدا اگه زنده هستنند یه کاری بکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها