سارق احشام در دام پلیس ساوه

سارقانی که قصد سرقت 800 راس گوسفند در ساوه را داشتند با هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر شدند.

سارق احشام در دام پلیس ساوه

فرمانده انتطامی شهرستان ساوه گفت: بر اساس گزارشی که از سرقت گله گوسفندان در یکی از روستاهای واقع در محدوده محور قدیم ساوه - همدان دریافت شد، برنامه ریزی عملیاتی برای بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اسدی افزود:هنگامی که تماس های دامداران روستا با چوپان گله بدون پاسخ ماند، آنها با فرضیه احتمال سرقت احشام، موضوع را به پلیس گزارش کردند.

وی گفت: یکی از تیم های گشت انتظامی با کمک اهالی که به منطقه آشنایی داشتند، در عملیاتی سه نفر از سارقان احشام که با یک دستگاه خودروی پراید در حال فرار بودند؛ دستگیر کردند و مشخص شد که یکی از این افراد چوپان گله است که با سارقان همکاری دارد.

فرمانده انتطامی شهرستان ساوه ادامه داد: در ادامه عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی وانت نیسان که حامل تعدادی از دام های سرقت شده بود، از سارقان کشف شد.

اسدی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده، 800 راس گوسفند که با ناکامی سارقان در بیابان های اطراف رها شده بودند نیز جمع آوری و به دامداران تحویل شد.

وی گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر همدستان سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

سرعت عمل و همراهی اهالی در تماس با مرکز 110 پلیس از مولفه های مهم موفقیت عملیات پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان بود.

عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل بستر‌ساز وقوع سرقت‌های مختلف از دامداری‌ها است.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها