۳۱ باند قاچاق مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در سالجاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است و تمام اعضای آنها دستگیر شد.

۳۱ باند قاچاق مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

غلامعباس غلامزاده با اشاره به اینکه ۳۱ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در سالجاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است و تمام اعضای آنها دستگیر شد، اظهار داشت: این باند ها توزیع مواد مخدر با تلاش نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف بیش از دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سالجاری در این استان، گفت: کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان مواد مخدر در محور های ارتباطی استان کشف شده است.

شناسایی خرده فروشان مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۳۵ دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان در سالجاری توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی تاکید کرد: بیشترین میزان مواد مخدر در محور های ورودی استان در شهرستان های بروجن و لردگان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سالجاری است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط آلوده استان چهارمحال و بختیاری در سالجاری در دستور کار است.

وی اظهار داشت: هم اکنون نظارت ها در محور های ورودی استان برای مبارزه با ورود مواد مخدر تشدید شده است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها